ח"כ עופר שלח (יש עתיד) תקף הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו על חוסר המעש בתחום המדיני והזהיר כי העימות הבא עם חמאס קרוב והוא עלול להיות יותר קשה מקודמיו.



"אין מעשה גרוע יותר מאי-מעשה", כתב שלח בדף הפייסבוק שלו. "מאז סיומו של מבצע 'צוק איתן' אנחנו תובעים מבנימין נתניהו לעשות מעשה, בראש וראשונה בסוגיית עזה. ההימנעות מפעולה אקטיבית לתהליך איזורי, שרק במסגרתו יהיה אפשר לצעוד לקראת פירוז עזה וריסון החמאס מצד אחד, ויצירת חיים טובים יותר ומחיר הפסד משמעותי לתושבי עזה ולשלטון שלהם מצד שני, גוזרת עלינו עובדה ברורה אחת: הסבב הבא כבר בדרך, והוא עלול להיות חמור ועקוב מדם מקודמו". 



לטענת שלח, כל עוד לעזה אין מה להפסיד, הדרך היחידה שלה לברוח מצרותיה תהיה לנסות לערב אותנו בדרך האש, כמו שקרה בקיץ שעבר. "כל עוד אנחנו לא צד, פעיל ויוזם ושותף למדינות כמו מצרים וסעודיה, למהלך שבו עצירת התחמשות החמאס תהיה מפתח לשיקום עזה, ודאי שמישהו יירה עלינו. זה יתחיל עם ארגון סורר, וייגמר בעימות רבתי. התגובה המתחייבת שלנו תהיה רק עוד צעד בדרך להידרדרות".


 

אין מעשה גרוע יותר מאי-מעשה. מאז סיומו של מבצע ״צוק איתן״ אנחנו תובעים מבנימין נתניהו לעשות מעשה, בראש וראשונה בסוגיית...

Posted by ‎עופר שלח - Ofer Shelah‎ on Thursday, June 4, 2015