תחקיר ערוץ 2 ממשיך לעורר הדים. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הישעה היום (שלישי) את סגנו, ח"כ אורן חזן, מניהול ישיבות הכנסת עד להודעה חדשה. אדשלטיין זימן את חזן לשיחה בעקבות הטענות כי סרסר בזונות וצרך סמים קשים.

קודם לכן טען חזן כי לא הושעה מתפקיד סגן היו"ר, ומסר כי הודיע ליו"ר הכנסת שלא יוכל לנהל אחר הצהריים את ישיבת המליאה, משום שעליו לצאת את משכן הכנסת כדי לפגוש את עורכי דינו, המכינים תביעה נגד ערוץ 2.

מייד בסיום הפגישה, התייחס חזן בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר  שלו

מלשכתו של חזן הדגישו כי הוא ממשיך כרגיל בכל תפקידיו והם אף הבהירו כי "יושב ראש הכנסת לא העלה בפני חזן דרישה להשעות עצמו מתפקיד סגן יו"ר הכנסת בשל התחקיר, והוא מתכוון להמשיך ולמלא את כל תפקידיו בכנסת". 



עוד הוסיפו כי "לא מדובר בהפסקת פעילותו של חזן כסגן היושב ראש, אלה בהודעה נקודתית בכך שח"כ חזן לא יוכל היום לנהל את ישיבת הכנסת בשל הצורך להיפגש עם עורכי דינו ולהכין את התביעה נגד ערוץ 2". 



חזן מכחיש את טענות התחקיר ובפוסט בפייסבוק כתב: "חד משמעית, לא היו סמים. לא היתה סרסרות בנשים". בראיון הבוקר לרשת ב' הגדיר חזן את הטענות כלפיו כעלילת דם. "לא היה ולא נברא. הכל בדיות ושקרים ואני מוכן גם להיבדק בפוליגרף", אמר ח"כ חזן. 



חזן הורה לעורכי דינו לשלוח מכתב התראה לפני תביעה לחדשות ערוץ 2 ולכתב עמית סגל: "נוציא לאור את כל מסכת השקרים שפורסמו נגדי ובראש וראשונה נגד עמית סגל פרסונלית וחדשות 2. אלך עם התביעה עד הסוף. מנחם בגין אמר שיש שופטים בירושלים. אני מאמין במערכת המשפט. ערוץ 2  ישלמו את המחיר. יתנצלו ואם יצטרכו ישלמו פיצויים על עריכה מגמתית מבושלת".



יו"ר תנועת אומ"ץ, אריה אבנרי, דרש היום מוועדת האתיקה של הכנסת לדון באפשרות השעייתו של ח"כ אורן חזן מתפקידיו בכנסת, בעקבות התחקיר ששודר עליו בערוץ 2. 
 
בפנייה למנהלת הוועדה, תמי בר, כתב אבנרי: "בכתבת תחקיר ששודרה בראשית השבוע בערוץ 2 נחשפו כמה עובדות חמורות שקשורות בהתנהלותו בעבר של סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת אורן חזן. אומ"ץ מגישה בזאת תלונה נגד חבר הכנסת חזן ודורשת שהועדה תתכנס בהקדם כדי להחליט בנסיבות אלה יכול חבר הכנסת  חזן לכהן כסגן יו"ר הכנסת. מן הראוי שהועדה תבחן במקביל אפשרת של השעייתו מחברתו בוועדות הכנסת עד שיתבררו העובדות לאשורן".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג התייחס לפרשה תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בטוויטר על כך שאינו מגיב: