שבוע לאחר הסערה הגדולה שעורר, נחת היום (חמישי) מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, לביקור בזק בישראל, במהלכו הוא צפוי להיפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

רישאר חולל סערה בעקבות דברים שאמר בקהיר, לפיהם חברת אורנג' מבקשת לנתק את הקשר עם חברת הסלולר הישראלית פרטנר. לאחר מכן הבהיר את דבריו ואמר שהסיבה לרצון לעזוב את ישראל נובעת מאינטרסים מסחריים ולא מחרם על ישראל. 
מאוחר יותר התנצל המנכ"ל על דבריו וביקש להיפגש עם שגריר ישראל בפריז, אולם ראש הממשלה הנחה את משרד החוץ שלא לאפשר את הפגישה ואמר שאם רישאר מבקש להתנצל הוא מוזמן לעשות זאת בישראל.

הבוקר נחת רישאר בנמל התעופה בן גוריון ומחר הוא אמור להיפגש עם נתניהו.
כזכור, רישאר ניסה לשכך את הסערה שחוללו דבריו וטילפן לפני ימים אחדים לשר הפנים סילבן שלום והבהיר כי אין בכוונתו לנתק את הקשרים עם חברת פרטנר הישראלית והתנצל על הסערה שחוללו דבריו.

כזכור, נתניהו סירב  לבקשת מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר להיפגש עם שגריר ישראל בצרפת והודיע כי הוא מוזמן לארץ כדי להסביר את דבריו.

כזכור, רישאר הצהיר כי היה שמח לנתק את קשריו עם ישראל. הצהרה זו הביאה לתגובות חמורות ברחבי בישראל והעולם היהודי וגם לביקורת קשה כלפי החברה מצד בכירים.
 
התגובה הישראלית לא איחרה לבוא ומנכ"ל חברת פרטנר הנכנס, יצחק בנבנישתי אמר: "נתחיל לקיים הערכות ונחליט מה הפתרון הכי טוב לנו וללקוחותינו". כמו כן,  חיים סבן, אחד מבעלי השליטה בפרטנר אמר כי אורנג' נכנעה ללחצים אנטישמיים והוסיף כי הוא "מאוכזב ממשלת צרפת שלא הגיבה על המהלך של מנכ"ל חברת התקשורת, שצריך להתפטר". 
 
לאחר הסערה, הביע מנכ"ל ענקית הסלולר הבינלאומית את התנצלותו על הסערה הפוליטית שעוררו דבריו, כי אם הייתה לו האפשרות היה מעוניין להתנתק מקשריו העסקיים עם ישראל. לסוכנות ידיעות צרפתית אמר המנכ"ל כי "קבוצת אורנג' תישאר בישראל".
 
רישאר הכחיש כל רצון לצמצם פעילות בישראל ואמר כי הוא מצטער עמוקות על המהומה שעוררו דבריו וכי אלה הובנו שלא כהלכה. המנכ"ל הבטיח כי החברה אינה תומכת בחרם נגד ישראל או נגד כל מדינה אחרת בעולם.