הביקורת על דבריה של שרת התרבות מירי רגב, לפיהם הממשלה לא חייבת לתקצב את מוסדות התרבות, נמשכת. יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג התייחס היום (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו לאמירותיה של השרה: "מירי רגב התבלבלה. היא שכחה שהיא כבר לא בתפקיד הצנזורית הראשית אלא משמשת היום כשרת התרבות של כל מדינת ישראל"
עוד כתב הרצוג: "מירי רגב אמרה במפגש עם אמנים ואנשי תרבות אתמול 'אנחנו קיבלנו 30 מנדטים ואתם רק 20' - מה זה אם לא להכניס פוליטיקה ושיקולים זרים לתוך התרבות הישראלית?"

"בישראל אלפי אמנים ויוצרים מכל הקבוצות וכל האזורים. מדוע להכניס אותם לקטגוריה פוליטית כזו או אחרת? הרי כל אזרח זכאי לדעתו ולחופש הבעתו, אז מה הקשר בין עמדה אישית כזו או אחרת לבין חובת הממשלה לשקיפות והקצאה שוויונית של משאבים?"

"אני מבהיר שוב שאנחנו לא ניתן לאיש להרים יד על התרבות ועל חופש הביטוי בישראל ואני מתכוון לעמוד בזה ולהוביל מאבק עקרוני וחסר פשרות, מול הקומיסרית רגב, או כל שליח אחר של מדיניות סתימת הפיות וההדרה של נתניהו".
 

התראיינתי הבוקר אצל אודי סגל ודני סידס ברדיו תל אביב ואמרתי שאני חושב שמירי רגב התבלבלה. היא שכחה שהיא כבר לא בתפקיד הצנ...

Posted by ‎יצחק (בוז'י) הרצוג - Isaac Herzog‎ on Friday, June 12, 2015
מוקדם יותר צייץ הרצוג בטוויטר: "דרושה שרה למשרד התרבות. עד שיימצא אדם לתפקיד מכהנת בו הצנזורית הראשית רגב כמ"מ".
בתגובה לדברים אמרה רגב ל"מעריב אונליין": "לא יאמן מי מצייץ, מי שהטיל על עצמו צנזורה בפרשת העמותות. שלום לך בוז׳י, אתה הרי הטלת על עצמך צנזורה בפרשת העמותות והסתתרת מאחורי שתיקה".


"יש לך את החוצפה להעיר למשהו על צנזורה? הפוסל במומו פוסל. בוז׳י ודאי מכיר את הדרך אל מני יצחקי ואם לא אשמח ללוות אותו לשם. הפוסל במומו מצייץ" הוסיפה השרה רגב.

אולם הביקורת על רגב לא מגיעה רק מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. חברתה לליכוד, השרה גילה גמליאל התייחסה לעניין ואמרה: "אנו כממשלה מחוייבים לכל הזרמים בחברה, וגם אם הדברים נאמרו לשם הכוונה בלבד, בלי כוונה לעשות מעשה, זה כתם של התנהלות שיש להעלים מהשיח הציבורי".

בתוך כך, בחדשות 2 פורסם כי חברי ועדת סל התרבות של משרד החינוך hתכנסu בשבת על מנת לדון בצעדיהם בעקבות החלטתו של שר החינוך נפתלי בנט להוציא את ההצגה "הזמן המקביל", המבוססת על כתביו של המחבל וואליד דקה, שהורשע ברצח החייל משה תמם ז"ל ב-1984. 

בתגובה, כתב שר החינוך בדף הפייסבוק שלו: "החלטתי לא תשתנה".