יו"ר סיעת המחנה הציוני יצחק בוז'י הרצוג אמר כי הוא מתכוון לפנות לוועדת האתיקה של הכנסת על מנת לברר האם ניתן להשעות את ח"כ אורן חזן מתפקידו, בעקבות תחקיר חדשות 2 שבו נטען כי סרסר בזנות והשתמש בסמים קשים מסוג קריסטל מת'.

בישיבת סיעתו, אמר הרצוג: "בנוגע לאורן חזן - הסכמתי לתת כמה ימים. לא משטרה ולא בית משפט, אבל הטענות לניצול נשים הן חמורות. מי שנטענות נגדו טענות כאלה - לא יכול לשמש בועדות היוקרתיות".

"נתניהו טמן ראשו בחול", האשים הרצוג והוסיף כי "האחריות מוטלת לפתחו והוא לא עשה דבר. אנחנו נפנה לועדת האתיקה של הכנסת עד לבירור העניין". 

עוד אמר יו"ר המחנה הציוני כי "בהזדמנות הראשונה נפיל את הממשלה. אין עדיין רוב וברגע שיהיה רוב תראו זאת על לוח התוצאות. מצחיק שהותקפתי על ידי אנשים שפוטרו מהממשלה ואם לא היו מפוטרים היו יושבים בה עד היום".

הרצוג אמר בעקבות אמירתו של השחקן עודד קוטלר שכינה את מצביעי הימין "בהמות מלחכות" כי שמע את דבריו: "הצטערתי שלא הייתי שם לצעוק בוז. לא נוכל לשכנע בצדקת דרכנו אם לא נשמח בישראל הרב תרבותית. אין הבדל בין אמירותיו של קוטלר לאמירותיה של רגב" והוסיף כי "אין סיבה שאף אומן יאויים בשלילת מימון".

ח"כ מירב מיכאלי גינתה גם היא את אמירת קוטלר בישיבת הסיעה ואמרה: "כולנו בני אדם, מחוייבים לכלל האזרחים ונעבוד קשה כדי לשכנע שאנחנו ראויים לאמון בבחירות הבאות".