ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת סיעת הליכוד (שני) לנאום הבהמות של עודד קוטלר: "הדברים שנאמרו אמש נגד ציבור יקר מקוממים וראויים לגינוי. לכל אחד יש את החופש לוצר את אשר על ליבו. זו המדינה המדברת ביותר והמדוברת ביותר, כך שאין ספק לגבי חופש הביטוי במדינה, אבל לא כל דבר שנאמר ראוי למימון ציבור". 



עוד אמר נתניהו, כי הוא גאה להיות ראש הממשלה של מדינה דמוקרטית, ששומרת על זכויות אדם באשר הוא ושומרת בקנאות על חופש הדיבור. החוק מגן בצורה ברורה על זכות הדיבור וגם מגביל אותה ויש לכל אדם הזכות לומר את אשר על לבו".



"הזכות הזאת לא מוקנית ואוטומטית, שכל דבר שנאמר שצריך לקבל מימון ממשלתי, מימון ציבורי ואני מציע שנשמור על ההבחנה בין שני הדברים הללו", אמר.



נתניהו, שמכהן גם כשר חוץ, סיפר לחברי הסיעה על פגישותיו הבוקר עם שרי החוץ של פולין ושל יפן. "כל אלה שנפגשתי עימם רצו לחזק את הקשר עם ישראל", אמר.



ראש הממשלה התייחס גם לנושא הגז: "דיברתי עם נשיא קפריסין בנושא הגז ודיברנו על דרכים לשיתוף פעולה". על מאגרי הגז הטבעי אמר: "קבלנו מתנה אדירה מהטבע. אנחנו פועלים מול חברות פרטיות כדי שאזרחי ישראל יהנו ממנה. הדרך להנות היא להוציא את הגז מקרקעית הים ולהפוך אותנו למעצמת אנרגיה".