יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם פוצץ היום (שלישי) את הישיבה בנושא הר הבית בעקבות עימות בין ח"כים מהרשימה המשותפת לבין שרון גל. ח"כ ג'מאל זחלקה איים כי אם יהודים יעלו להר הבית "יישפך דם" כדבריו וגרם לסערה בדיון. הוא הוסיף : "יהודים יתפללו על הר הבית על גופתי המתה".  בדיון פנה זחאלקה לגל וקרא לו "פאשיסט". גל השיב: "אם אני פאשיסט, אתה מחבל". 

הדיון מיוחד, שיזמו חברי הכנסת ינון מגל (הבית היהודי) ומיקי  זוהר (הבית היהודי) בנושא החמרת האפליה כלפי יהודים העולים להתפלל בהר הבית, פוצץ לאחר עשר דקות מתחילת הישיבה. 
לפני שהחליט לפוצץ את הישיבה הסביר ח"כ אמסלם: "אצלי בוועדה יתנהלו דיונים תרבותיים וממצים.  מי שמחפש כותרות שילך לאולפני הטלוויזיה. אני מודע לכך כי סוגיית הר הבית היא נושא רגיש וטעון , אבל לאזרחי ישראל יש מספיק בעיות, הם רואים איך הנבחרים שלהם מתנהגים וזה  מבעיר את השטח. נושא האפליה בהר הבית הוא נושא חשוב ביותר. ההתנהגות  המבישה הזאת לא תורמת לעניין ובטח לא תפתור את הבעיה המורכבת הזאת".
צפו: דיון על הר הבית שפוצץ בכנסת

ח"כ שרון גל אמר בדיון: ״לא אעבור לסדר היום בשום מצב כאשר ח"כ יכונה ׳פאשיסט׳ בדיון. צר לי שבמקום לנהל שיח תרבותי, גם בנושא רגיש כמו הר הבית -בחרו חברי הרשימה המשותפת להפיק פרובוקציה על מנת לפוצץ דיון ולשמר את המצב הקיים, שבו הר הבית למרבה הצער אינו בידנו בפועל אלא בידי הוואקף. צר לי שהדיון הופסק, במקום להשתמש בכלי העומד לרשות היו״ר לקרוא לסדר ח"כ המכנה חכ אחר ׳פאשיסט׳ ולהוציא אותו מהדיון״.
חבר הכנסת ינון מגל שיזם את הדיון (הבית היהודי) הסביר: "יש פה שתי בעיות עיקריות. האחת שיהודים אינם יכולים להתפלל בהר הבית במקום המקודש להם ביותר. השנייה היא אותם מוראביתון (ערבית- משומרי המקומות המקודשים לאיסלאם) המעוררים פרובוקציות ותוקפים את היהודים שעולים להר, ובכך מפרים את הסטטוס קוו. על המשטרה לאכוף את הסדר בהר ולהרחיק את המוראביתון באופן מיידי"
ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) הדגיש כי לא יתכן שבמדינת ישראל יהודי לא יוכל להתפלל במקום הקדוש: "אני מבין את הרצון של המוסלמים להתפלל בהר הבית  זה מקום קדוש עבורם. מה שאני מבקש זה שיכבדו את הדת שלי, הדת היהודית ויתנו ליהודים להתפלל במקום הקדוש שלהם. לא ייתכן שבמדינת ישראל בשלטון יהודי לא נוכל לעשות פעולות מינמליות כמו תפילה, מדובר בפגיעה בחופש הדת, איך העולם היה מגיב אם אנחנו היינו מגבילים את חופש הדת של המוסלמים? צריך לפתור את הסוגיה אחת ולתמיד ולכבד חופש הדת של העם היהודי בארצו"