חברת הכנסת סתיו שפיר פירסמה היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה דרישה לפתיחה בחקירה נגד חבר הכנסת מיקי זוהר: "השקרים וההסתה נוהרים בכמויות אדירות לכנסת. הח"כים של הליכוד מביאים אותם באוטובוסים".
"כבר חודשים שמנהיגי הימין מזדעקים כל פעם ששחקן כלשהו - שמייצג אך ורק את עצמו ולא נבחר מעולם לשום תפקיד ציבורי - מוציא מפיו אמירה בלתי-ראויה. אבל משום מה, כשזה מגיע לאמירות שנפלטות להם מהפה כל כמה ימים, הם מתגלים כהרבה פחות רגישים לאחדותו של העם", כתבה שפיר. 
"הבוקר, בזמן שמשפחתו של דני גונן ז"ל עדיין יושבת שבעה על יקירה שנרצח בשישי האחרון, ח"כ מיקי זוהר מהליכוד החליט שבמקום לדרוש מנתניהו תשובות על ההידרדרות הקשה במצב הביטחוני, יותר משתלם לו לרקום עלילות דם על יריביו הפוליטיים", הוסיפה שפיר.

חברת הכנסת ציטטה את זוהר שכתב:  "אני מחכה לגינויים של מחנה השמאל לפיגוע המביש הזה. תרשו לי לאכזב אתכם מראש כי לא תמצאו הרבה כאלו (חלקם אף יצדיקו זאת)". שפיר המשיכה וציטטה את השתלשלות האירועים בעמוד הפייסבוק של זוהר: "כשאחד הגולשים שאל אותו מיהם הח"כים משמאל שמצדיקים פיגועים, הוא ענה בלי לחשוב פעמיים: 'חלק נכבד מאנשי מרצ והמחנה הציוני'".

"ח"כ זוהר שיקר ונהג בחוסר אחריות"
 
ח"כ שפיר הביעה את זעמה על הדברים וכתבה: "באמת, חה"כ זוהר? אי פעם שמעת חבר כנסת מהמפלגה שלי או ממרצ תומך בטרוריסטים? מזדהה עם רוצחים? מה אמורים לחשוב עכשיו החיילים, הקצינים ואנשי המילואים מצביעי מפלגת העבודה, שמסכנים את חייהם גם ברגעים אלה למען הביטחון שלך ושל ילדיך? מעולם לא שמעת אף אחד מהח"כים שלנו מביע עמדה כזו, כי זהו פשוט שקר גס, מכוער, מעורר בחילה".
"אני יודעת, לכולנו נמאס לעסוק כל יומיים בעוד אמירה מטופשת. בעוד עלבון. בעוד פרובוקציה משמאל או מימין. אבל לדעתי, ברגע שאנשי ציבור מעורבים בסיפור, אין לנו שום זכות לעבור על זה לסדר היום. האמנים יכולים להתבטא כאוות נפשם ומדובר בעמדתם האישית - אבל ברגע שהזוהמה הזו נכנסת לתוך הכנסת, אני לא מתכוונת לוותר לאף אחד", כתבה שפיר. 
את הדברים חתמה ח"כ שפיר בפנייתה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין. "פניתי במכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ זוהר בגין לשון הרע. ח"כ זוהר שיקר ונהג בחוסר אחריות לא רק לגבי עשרות ח"כים אלא לגבי כמעט חצי מאזרחי ישראל, תוך ניצול ציני של תחושות הצער והחרדה מהמצב הבטחוני הרעוע. הגיע הזמן לשים לשקרים האלה סוף".