"אין כל מגעים לכניסת המחנה הציוני לממשלת נתניהו. תהום פעורה בינינו", כך אמרה היום (חמישי) ח"כ ציפי לבני. לדבריה בניגוד לפרסומים שונים גם אין שום ניסיון תיווך מצידו של נשיא המדינה ראובן ריבלין.
"שמעתי אתמול את יו"ר מרצ זהבה גלאון אומרת שבתוך שבועיים אנחנו בממשלה. שאלתי אחר כך את הרצוג והוא אמר לי שלא היה ולא נברא ושהנושא כלל לא עלה בפגישה שהוא קיים שלשום עם נתניהו. הרצוג עלה אתמול לדוכן הנואמים בכנסת ואמר לגלאון שאנו נעסוק בביטחון ישראל מהאופוזיציה", הדגישה לבני, בשיחה עם יומן הצהריים של קול ישראל.
בתוך כך דניאל הרוש, מי שהיה דובר מפלגת העבודה במהלך הקדנציה הקודמת ובתקופת מערכת הבחירות ,תוקף את התמיכה שמעניקה מפלגת המחנה הציוני בראשות ח"כ יצחק הרצוג לראש הממשלה בנימין נתניהו בסוגיית הגרעין האיראני. 
 

"כשהמחנה יתכנס אחרי הבחירות הבאות כדי להבין איך שוב ניצח הנרטיב של נתניהו הוא יחזור אל ה-14 ביולי 2015. זה היום בו הנרטיב סביבו בנה נתניהו את כל קיומו הפוליטי חווה פרפורי גסיסה אחרונים ורגע לפני שנפח את נשמתו קיבל מהנהגת האופוזיציה בלוני חמצן שהעניקו לו עוד כמה שנים של חיים. אז נכון שלא צריך להלל את ההסכם בין המעצמות לאיראן, אבל אפשר לגלות אחריות לאומית גם מבלי להקריא את דף המסרים של נתניהו ובכך להפוך את הכישלון הקולוסאלי שלו לניצחון פוליטי מזהיר בזירה המקומית", כתב הרוש בפוסט בפייסבוק.
 
"לכן כשאתם שומעים את המשפט לפיו סביב הנושא הזה (כמו בלא מעט נושאים אחרים) "אין קואליציה ואופוזיציה", אז תזכרו שהוא משפט שנועד להטעות אתכם והמשמעות האמיתית שלו היא: יש קואליציה, אבל אין אופוזיציה. ובכל פעם בה הוא נאמר, בבית ברחוב בלפור נפתח עוד בקבוק שמפניה".