ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) ענתה היום (רביעי) לח"כ ינון מגל (הבית היהודי) והאשימה כי מה שמעניין את חברי הבית היהודי זה המגזר שלהם בלבד: "הח"כים של המפלגה הזו בטוחים שהם שווים יותר משאר אזרחי ישראל". 



בפוסט שפירסמה שפיר בעמוד הפייסבוק שלה, היא הגיבה לדברים שאמר לטענתה מגל מעל דוכן הכנסת, לפיהם "מצביעי הבית היהודי משרתים הרבה יותר מכולם בצבא, הולכים יותר מכולם לשירות לאומי – ובכלל, להם איכפת יותר מהמדינה, בזמן שהחילונים משתמטים"



 

לפני זמן קצר ח"כ ינון מגל עמד מעל דוכן הנואמים בכנסת והסביר שמצביעי "הבית היהודי" משרתים הרבה יותר מכולם בצבא, הולכים יו...

Posted by Stav Shaffir on Wednesday, 29 July 2015

שפיר כתבה בפוסט כי "נמאס לי כבר לשמוע את העיוות הזה. בטח כשזה קורה יום אחרי שיו"ר המפלגה של מגל עמד על גג בבית-אל ועודד בני נוער לעבור על החוק ולירוק על חיילי צה"ל".



"החטיבה להתיישבות, הטבות להתנחלויות על חשבון הפריפריה, מיליונים לעמותות פרטיות לשירותי דת, הוזלת תשלומי הורים בחינוך הדתי, מסלול שירות צבאי מקוצר - אם תהיתם פעם איך זה שכל מה שמעניין את אנשי "הבית היהודי" זה המגזר שלהם, הנה התשובה שלכם: יהירות אינסופית. הח"כים של המפלגה הזו בטוחים שהם שווים יותר משאר אזרחי ישראל. איך ניסח זאת ח"כ בצלאל סמוטריץ'? "מגיע לעם ישראל שנקבל יותר תקציבים!", כתבה שפיר. 
 
"ביקשתי להגיב למגל כדי לייצג את כל הישראלים שלא חושבים שיש פה מגזר אחד שנעלה על כל השאר", כתבה שפיר בסיום.