רה"מ בנימין נתניהו, מרחיב את נסיונותיו להתנגדות להסכם הגרעין. היום (חמישי) הוא שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בנושא הסכם הגרעין והשלכותיו על האזור.

בתדרוך לתא הכתבים המדיניים אמר ראש הממשלה כי "עד לרגע זה לא קיבלנו את כל פרטי ההסכם. הסתבר לנו רק אחרי חתימת ההסכם שאיראן היא זו שתאסוף דגימות". ראש הממשלה התכוון לחלקים המסווגים בהסכם שנחשפו בשימוע בקונגרס לפיהם איראן היא זו שתאסוף דגימות חשודות באתר בפורצ'ין.
גם לביקורו של מזכיר המדינה האמריקאי באיזור גון קרי ולכוונתו לא לבקר בישראל אמר רה"מ:" דיברתי איתו ואמרתי שהוא מוזמן להגיע לכאן". 

רה"מ התייחס לתקופת ההסכם 15 שנה ואמר שהיא חולפת כהרף עין: "לפני 15 שנה ישבתי במסעדה בפריז עם רעייתי והילדים הסתכלנו על חגיגות המילניום. זה כמו אתמול. כל יום שעובר יש יותר ויותר התנגדות להסכם. ככל שאדם מבין יותר מה יש בהסכם הוא יותר מתנגד לו. עוד 10-15 שנה איראן תהפוך למעצמת סף גרעינית עם פוטנציאל למאות פצצות גרעין - ברשות ובסמכות."
על פי פרסומים שהוצגו לאחרונה, מעריכים כי מאות מיליארדי דולרים ייכנסו לאיראן. נתניהו אמר: "מדובר בכסף שיעזור לממן את כוונות איראן ללפות את ישראל לפיתת חנק. חזית ברמת הגולן, שיקום חמאס וחימוש הגורמים סביבנו. הטענה שההסכם אינו אמור לטפל בבעיות אלה לא רלוונטית כי ההסכם מחמיר איתן בסדרי הגודל".