שרת התרבות והספורט, מירי רגב, תקפה היום (ראשון) בחריפות את התנהלות חברי הקהילה הלהט"בית לאחר שריקות הבוז לשר שטייניץ בעצרת בתל אביב אתמול ולאחר ששר החינוך נפתלי בנט נתבקש שלא להגיע לעצרת.



"זה עצוב שעצרת שקוראת לסובלנות מתכסה בחושך גדול וחוסר סובלנות בסיסי כלפי מי שחושב קצת אחרת. הצטערתי מאוד לשמוע איך התקבל השר שטייניץ אמש בעצרת בתל אביב. הצטערתי לשמוע איך נדחה שר החינוך שרצה להביע תמיכה והזדהות", כתבה רגב בדף הפייסבוק שלה.

"ובעיקר הצטערתי על פספוס ההזדמנות, הזדמנות לדבר, להתאחד ולהעביר מסר משותף. אי אפשר לקרוא לסובלנות אך לנהוג בגסות ואלימות.  אי אפשר לקרוא לשיח פתוח ולאטום אוזניים. אי אפשר לבקש את קבלת האחר אך לבקש ממנו שפשוט לא יגיע או לא לתת לו דבר" הוסיפה השרה.

אתמול קיבלו המשתתפים בעצרת בתל אביב את שר התשתיות, יובל שטייניץ, בקריאות בוז והפריעו לנאומו. שטייניץ אמר: "הקריאות האלה בסדר כי לא באתי לבקש את תמיכתכם, באתי להתנגד לאלו המשמיצים את הקהילה" אמר והוסיף: "אנחנו כולנו, ימין ושמאל, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים אזרחי ישראל כולם אומרים הערב די לאלימות, די לשנאה די לתופעות של דאעש בקרבנו".

"מה ההבדל בין יהודי שרוצח למען אלוהים לבין ערבי שרוצח למען אללה? אין שום הבדל. מה ההבדל בין שליסל שהרים סכין וניסה לרצוח ופצע את חברי הקהילה הגאה לבין אנשי דאעש בעיר ראקה בסוריה שהשליכו הומואים מהמגדל אל מותם? אין שום הבדל. טרור זה טרור אלימות זו אלימות", אמר שטייניץ. מי שניסו לעודד אותו היו כעשרים פעילים מהתא הגאה בליכוד, שהניפו את דגלי הליכוד אך אלפים התפרצו בקריאות ביניים ובקריאות בוז.
 
מול שטייניץ הניפו עשרות ידיים עם כפפות אדומות לסמל את הדם שנשפך. במהלך האירוע התפתחו לעיתים עימותים בין המשתתפים בעצרת והמארגנים הפצירו להימנע מהסלמה ומתגרות.