יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום (ראשון) בפגישה עם חברי מרצ במוקטעה ברמאללה כי למרות הרצח בדומא התיאום הביטחוני עם ישראל יימשך וכי הנחה להימנע ממעשי אלימות ומתגובות נקם. 

בפתח הפגישה אמר אבו מאזן כי "הפיגוע בדומא היה פשע נגד האנושות, אסור לומר שהפשע בוצע על ידי מטורף, צריך לראות בזה מעשה טרור, לגנות ולהשתתף בצער זה לא מספיק. יש לנקוט צעדים אמיתיים נגד טרוריסטים ששורפים משפחה". 
 
יו"ר מרצ, זהבה גלאון הביעה את הזעזוע של ציבור רחב בישראל שהפגין אתמול נגד הפיגוע בכפר דומא. אבו מאזן אמר עוד: "למה נתניהו אומר שאין פרטנר? בגלל שהוא לא מעוניין בשלום? הנשק הכי טוב שלו זה האינתיפאדה".  עוד הוסיף כי הרשות מתנגדת לדרישת העולם לחרם על ישראל, אלא רק על ההתנחלויות". 
 
"מה אתם רוצים שאעשה?", שאל אבו מאזן. "כל עוד אני על הכיסא, לא אתן שיפגעו בישראלים. אמשיך להילחם בטרור ובאלימות בכל הכוח. בתקופה הזו מנגנוני הביטחון פוקחים עיניים. כל עוד אני כאן לא יהיה דאעש ולא גבהת אל נוסרא", הצהיר אבו מאזן.

עם זאת , אמר אבו מאזן, כי ישראל ממשיכה את ההתנחלויות ובונה בכל מקום ואף סיפר: "לפעמים אני חולם שאתעורר בבוקר ואמצא התנחלות בתוך המוקטעה. אילו אפשרויות מותירים לנו?"
אבו מאזן סיפר על הפגישה שערך השר הפלסטיני סאיב עריקאת עם שר הפנים סילבן שלום: "סאיב עריקאת ביקש ממני להיפגש עם סילבן שלום. אמרתי לו, מבחינתי אהלן וסהלן, אפשר להיפגש עם כל אחד, אפילו עם בנט". 
בפגישה השתתפו חברי הכנסת של הסיעה בראשות זהבה גלאון וחברי העשיריה הראשונה ובהם ח"כ לשעבר מוסי רז. חבר הכנסת עיסאווי פריג' אמר: "הפגישה היום הייתה קשה. תחושה של ייאוש, של הבנה שאנחנו נמצאים ברגע האחרון לפני שיהיה מאוחר מדי. אבו מאזן עושה כל שביכולתו בכדי לשמור על השקט, אבל הוא שיתף אותנו בחששו שאם ישראל לא תמהר לפעול, לא בטוח שיהיה לה מול מי לפעול אחרי לכתו". 
"הקפאת הבנייה בהתנחלויות וביצוע הפעימה הראשונה של שחרור האסירים, שכבר הובטחה, הן מחיר לא גבוה בכדי לנצל את ההזדמנות, אולי האחרונה, לחזור לשולחן הדיונים. למרבה הצער, עושה רושם שאבו מאזן הוא פרטנר, אבל אין לו פרטנר ראוי בצד השני. ממשלת נתניהו לא באמת רוצה לדבר, לא באמת מוכנה לעשות את הוויתורים שיכולים להוביל לרגיעה והמציאות הזו עצובה ומייאשת", הוסיף פריג'.