האם גדעון סער חוזר לפוליטיקה? השר לשעבר גדעון סער שהודיע לפני כשנה על "פסק זמן" מהחיים הפוליטייים, הכריז בכנס פעילים בפתח תקווה שבוע שעבר כי בכוונתו לשוב לפוליטיקה, כך דיווח הערב (ראשון) ערוץ 10.
לפי הדיווח, סער שהודיע על כוונתו לשוב לפוליטיקה בכנס פעילים בפתח תקווה לפני פחות משבוע, אמר לפעילים כי "פסק זמן בכדורסל אורך דקה ובפוליטיקה - שנה". סער צפוי להתמודד כבר בבחירות הפנימיות הקרובות בליכוד.
לפני כשנה, באירוע הרמת כוסית עם פעיליו, הודיע סער כי החליט לקחת פסק זמן מהפוליטיקה: "אני מביט אחורה על 20 שנים של שירות ציבורי ו-12 שנים שאני מייצג אתכם בממשלה ובכנסת ואני חש סיפוק רב על העשייה למען עם ישראל ולמען המדינה. כל ההישגים האלה הם שלנו. בלעדיכם, בלי התמיכה ובלי האהבה הזאת, לא הייתי יכול לעשות שום דבר", אמר אז.

"לאחר ששקלתי, חשבתי, התייעצתי רבות וחשבתי היטב, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. אני מבקש עתה לחיות חיים אחרים מהחיים הציבוריים, להתמודד עם אתגרים אחרים ושונים, וליהנות ממשפחתי".

"כשזה יקרה - כולכם תדעו זאת. ממני"
געדון סער התייחס הערב לפרסום, צייץ בטוויטר וכתב כי לא הודיע על תום פסק הזמן שנטל. עם זאת רמז כי כל פסק זמן - עתידו להסתיים. 

גורם בכיר בליכוד אמר הערב: "אם סער מתכוון לחזור בספטמבר זה תמוה מאוד. אם חוזרים זה לקראת בחירות ואין שום בחירות באופק לא לכנסת ולא בליכוד".
לעומתו אמר ח"כ דוד אמסלם (ליכוד): "אני שמח על כך, אני סבור שכל מי שעזב או לקח פסק זמן צריך לחזור לליכוד. הליכוד לא יכול לוותר על אנשים טובים ומוכשרים שהיו בשר מבשרו ובצמרת ההנהגה".