ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הורה היום (שני) על הקמת צוות מקצועי ובו מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד האוצר, מנכ"ל משרד הכלכלה ונשיא התאחדות התעשיינים במטרה לבחון ולשפר את סביבת הייצור בישראל.
בדיון מיוחד שכינס רה"מ עם שר הכלכלה, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, ותעשיינים בכירים מכל ענפי התעשייה הוצגו החסמים העיקריים אשר הביאו לירידה חדה בהקמת מפעלים חדשים בישראל, ומנגד, מגמה של הגדלת מספר מפעלים ישראלים המייצרים מחוץ לישראל.
רה"מ הורה על הקמת צוות בכיר ובו מנכ"לי משרדי האוצר, הכלכלה ורה"מ ונשיא התאחדות התעשיינים במטרה להוביל מדיניות שתשפר את הסביבה העסקית בישראל. שר הכלכלה הודיע על הקצאת תקציב של 40 מיליון שקלים להכשרות מקצועיות, בשיתוף התאחדות התעשיינים, ויופעלו על ידי שירות התעסוקה.

ראש הממשלה התייחס לתעשייה הישראלית ואמר כי היא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של כלכת ישראל. "הגדרתי יעד ברור, להגדיל את הצמיחה במשק כדי לחזר את כלכלת ישראל, נעודד צמיחה, נחזק ונסייע לתעשיינים כדי להצמיח את כלכלת ישראל ולהיטיב עם אזרחי ישראל", אמר נתניהו.
שר הכלכלה, אריה דרעי, הוסיף כי "הכלכלה בישראל זקוקה בימים אלה לסיוע כדי שתוכל ליצור מקומות עבודה ולתמוך בכלכלת ישראל, וזה מה שאנחנו עושים".