חבר הכנסת אורן חזן אמנם ירד מהכותרות בתקופה האחרונה, בעיקר בגלל פגרת הכנסת, אך היום (שלישי) הוא שוב חוזר אליהן.



משטרת ישראל הודיעה היום כי היא ממליצה להעמיד לדין את ח"כ חזן (הליכוד), אשר מואשם כי באוקטובר 2014, בטרם התמנה לתפקיד ציבורי, תקף חזן את מנכ"ל עיריית אריאל במשרדי העירייה, במהלך ויכוח שהתגלע בניהם על רקע הטלת עיקול בגין חוב לעירייה. 



מאגף החקירות והמודיעין להב 433 יאח"ה נמסר כי "היחידה סיימה לאחרונה חקירה שעניינה חשד לביצוע עבירות של תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי ע"י חבר הכנסת אורן חזן. החקירה החלה בעקבות תלונה שהגישו נציגי העירייה ובהמשך, לאחר בחירתו של מר חזן לכנסת, בתיאום עם פרקליטות המדינה ובהנחיית ראש האגף לחקירות ולמודיעין, הועברה ללהב 433 יאח"ה. 

החוקרים, אשר אספו עדויות במשך החודשים האחרונים, החליטו כי ישנה מספיק תשתית ראייתית להעמיד את חזן לדין. כזכור, חזן עצמו נחקר גם כן בעקבות הפרשה באזהרה. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון וקבלת החלטה.
 
כזכור, רק לפני יומיים החליטה הפרקליטות שלא להעמיד לדין את ח"כ חזן בחשד לאיומים על יו"ר הכנסת, ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין.

חזן: "היועמ"ש יורה על גניזת התיק"



ח"כ חזן אמר בתגובה להחלטה: "אין בלבי ספק כי כאשר התיק יגיע ליועץ המשפטי לממשלה, שהוא הסמכות היחידה שקובעת  ומקבלת החלטה בנושא, הוא יורה על גניזת התיק מחוסר אשמה, בדיוק כפי שעמד להיגנז, טרם בחירתי לכנסת. 
 
"כאמור אין לי ספק כי היועץ המשפטי יקבל החלטה מושכלת ולא פופוליסטית ולא יושפע  מהעליהום התקשורתי וממסע הציד והשטנה המתנהל נגדי מזה חודשים. תיק זה, שבו אני התלוננתי ראשון, בנוי על אדני שקר ויריבות פוליטית. 

התיק נפתח מחדש מסיבות שעוד ידובר בהן. הדברים מדברים בעד עצמם ואני מאמין כי גורמי המשפט לא יגררו לקרנבל התקשורתי ולמסע ההסתה נגדי.
אמשיך בתפקידי ובשליחות הציבורית בחריצות ובמסירות  למען כלל הציבור, למען עם ישראל וארץ ישראל".