עימות בתוך סיעת הליכוד: שר הבטחון משה בוגי יעלון וח"כ אורן חזן תוקפים זה את זה. בעקבות המלצת המשטרה להעמיד לדין את חזן, יעלון החרים אירוע בראשון לציון שאליו הגיע חזן - ובתגובה אמר חבר הכנסת על שר הביטחון כי "הוא משקר", "אני מרחם עליו" וכי "שר הביטחון מפקיר את ביטחון מדינת ישראל, שר הביטחון מפקיר את ירושלים ומפקיר את המתיישבים".

תחילה דווח כי יעלון החרים אירוע הרמת כוסית לראש השנה בביתו של ח"כ דוד ביטן לאחר שהתברר לו שגם חבר הכנסת אורן חזן ממפלגתו מתוכנן להגיע למקום.
 
האירוע התקיים אמש (שלישי) לאחר שהמשטרה הודיעה כי היא ממליצה להעמיד לדין את ח"כ חזן, בחשד לעבירות של תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה, שבוצעו לכאורה עוד לפני שנבחר לכנסת.
 
זמן קצר לפני האירוע נודע לשר הביטחון יעלון שחזן הוזמן למקום ואף מתוכנן לנאום בו. יעלון אמר לאנשיו בתגובה: "אני לא מוכן להשתתף בנשף המסיכות הזה". חזן השתתף לבסוף באירוע ודיבר ואילו יעלון החליט להימנע מלהגיע למקום והחרים את האירוע.
 

עוד הוסיף שר הביטחון בפני מקורביו כי "אורן חזן מבזה את תנועת הליכוד ואת ערכיה. אני מקבל לא מעט פניות מחברי ליכוד שלא יכולים לסבול את המצב הזה, והגיע הזמן לומר בקול רם את מה שהרוב חושבים". 

בנאומו במליאה, אמר השר יעלון, ברמיזה לחזן, לחברת הכנסת החדשה שרן השכל: "עזרי לנו לשמור על תנועת הליכוד ממלכתית ושפויה, ברוח דרכו של מנחם בגין. כזו אשר ביד אחת לא מתפשרת על ביטחונה של מדינת ישראל וביטחונם של אזרחיה, וביד השנייה מקפידה על שלטון החוק קלה כחמורה, אינה מאבדת את רגישותה החברתית ונוגעת בכל שכבות העם. תנועה שבאה מן העם ומחוברת אל העם".

בתגובה לדברים, הגיב ח"כ חזן בחריפות בראיון ל"שש" עם עודד בן עמי בחדשות 2 ואמר: "שר הביטחון בוגי יעלון שמוציא מילה מהפה ולא יודע שיש לה אחריות הודיע שאני מבזה את הליכוד. אני מרחם עליו".
"אני רוצה להגיד שקודם כל אני מכבד את האיש - אבל הוא משקר", טען ח"כ חזן על השר מסיעתו, "הוא הגיע ואמר אני לא מוכן שאורן חזן יהיה פה, למה? כי העמדתי אותו במקום וכפיתי עליו לבטל את ההרס של שמורת עוז וגאון לזכר הנערים. אמרו לו את אורן אנחנו לא מגרשים אמרו לו ללכת הביתה והוא הלך הביתה".
"בסופו של יום יש פה חבר כנסת צעיר מאד בשם אורן חזן", אמר חזן על עצמו, "שבא וצעק והראה המלך הוא עירום. שר הביטחון מפקיר את ביטחון מדינת ישראל, שר הביטחון מפקיר את ירושלים, מפקיר את המתיישבים. בהתייחס לתחבורה הציבורית, מעל 580 פיגועים בירושלים והורס גבעה אחר גבעה".