נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, התראיין הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל ואמר כי לא נפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בחודשיים האחרונים.
"אני רואה את ראש הממשלה פעם בשבוע באופן קבוע בארבע עיניים, אבל זה לא עלה בידינו לקבוע פגישה בחודשיים האחרונים", אמר ריבלין.
"אין לי שום טרוניה, אם הייתי רוצה הייתי נפגש עם ראש הממשלה. נדמה לי שאנחנו מיצינו את הבדלי הדעות שלנו לגבי המערכות הבינלאומיות השונות. כל אחד עסוק בעניינים למען קידומה של מדינת ישראל", הוסיף ריבלין.

לגבי התקיפה באיראן והדלפותיו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, על הכוונה לבצע תקיפה אמר ריבלין כי "צה"ל יודע היטב ומוסדות הביטחון יודעים היטב כיצד לפעול. ההדלפות הן דבר ללא תקדים שאינן טובות לביטחון של ישראל ומערערים אותה במצבים דומים שעתידים לבוא".

ריבלין גם הודיע שהוא מתנגד לביטול משחקי הכדורגל בשבת: "אני חושב שההרגל של הציבור הישראלי הוא שביום שבת הולכים לבית הכנסת ולאחר מכן הולכים לקטמון או טדי. אסור ליצור מצבים מבלי שתהיה הסכמה רחבה", הוסיף הנשיא, "אלה הם דברים שהם בהרגל זה הסטטוס קוו. לא לעשות שום דבר שבו אנחנו יכולים לפגוע בציבור אחד על חשבון הציבור האחר".