נפתלי בן סימון, לשעבר כתב בערוץ 1 ואחיו של ח"כ לשעבר דניאל בן סימון (מפלגת העבודה) הודיע על הצטרפותו לתנועת הליכוד ועל כוונתו להתמודד בשורותיה על מקום בבחירות לכנסת ה-21.



בפוסט שהעלה הבוקר (שני) בדף הפייסבוק שלו, כתב בן סימון: "אתחיל דווקא מהסוף. אני נרגש לבשר לכם כי החלטתי להצטרף לתנועת הליכוד כחבר מן השורה ולרוץ מטעמה בבחירות הקרובות לכנסת. אומנם ההחלטה התקבלה בערב ראש השנה תשע"ו 2015, אבל היא התבשלה מאז 1976 עת הייתי נער בן 15 בקריות. שם התחלתי את ההיכרות הרגשית שלי עם הליכוד ומנחם בגין בראשה עת שחילקתי פליירים של הליכוד בקרית חיים וקרית ים".



עוד כתב בן סימון: "ינקתי את האהבה לפוליטיקה במשפחה כשארוחות שישי הפכו לזירת התגוששות מקסימה בין ימין לשמאל. עבורי זו התגשמות של חלום ובעיקר אכסניה שבה יש מקום לכולם, לכל מגוון הדעות הלאומיות, בלי הבדל דת, גזע ומין" כתב.



"אני לא מתכוון להתנצח או לענות לכל מיני מקטרגים למיניהם. זו החלטתי, איתה אני חי בלב שלם והיא תלווה אותי עד לבחירות הקרובות", כתב. לדבריו, כל חייו עסק בפעילות ציבורית, מאז היה נער, דרך לימודים באוניברסיטת חיפה, פעילות באגודת הסטודנטים וכלה בעבודה העיתונאית רבת השנים שלו בערוץ 1, כמעט 20 שנה.




האח. דניאל בן סימון. צילום: גילי יערי


"בשנת 2008 פרשתי מהטלוויזיה על מנת להצטרף לחיים הפוליטיים, אבל בניגוד לאחרים, כוכבי ריאליטי, או כוכבים של רגע על המסך, בחרתי לעשות את הדרך הארוכה. להכיר את המגזר העסקי, להקים יחד עם אשתי בית ספר גבוה לפיננסים, ללוות חברות עסקיות בארץ ובחו"ל ואף לקבל הצעה לשמש כיועץ שגריר בחו"ל. רק אחרי כל ההכנה המנטלית הזאת והניסיון שצברתי אני בשל ומוכן לקפוץ לחיים הפוליטיים. איני מבקש דבר או 'הנחת סלב'. חובת ההוכחה עליי והיא תעמוד למבחן לא רק ביום הבוחר אלא גם בסיוריי בכל רחבי הארץ".



בן סימון הוסיף כי תנועת הליכוד היא לא רק זיכרונות ובית עבורו, אלא גם המפלגה הפרגמטית והנכונה ביותר לנהל את ענייני המדינה התוססת והמסובכת בעת הזאת. "בבוא העת אשמיע את קולי ואציג את האג'נדה שלי בקול ברור וצלול. האמינו לי, שמרתי בבטן במשך 20 שנה של עבודה עיתונאית את תחושותיי ואבחנותיי לגבי החברה, הכלכלה והפוליטיקה הפלגנית של השמאל", הסביר.



"מה שחשוב באמת, למרות כל הקשיים והמעידות, שברגע האמת הציבור מביע אמון בדרכה של תנועת הליכוד והנהגתה פעם אחר פעם וכולי תקווה שגם מועמדתי תמשיך לחזק את הקו הזה", אמר.