יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, העלה הבוקר (ראשון) פוסט בפייסבוק ובו כתב מה לדעתו צריך לעשות מול הטרור, עקב האירועים האחרונים.



ליברמן כתב לאחר פיגועי הדקירה אמש בירושלים, כי אבו מאזן הוא לא פרטנר ולא ניתן לסמוך עליו.



"במשך שנים אני אומר ודיברתי על כך גם בכל פעילותי ובפגישותיי המדיניות כשר חוץ, שאבו מאזן הוא לא פרטנר ולא ניתן לסמוך עליו. נאומיו האחרונים, באו״ם ובמקומות אחרים, אמירתו האנטישמית על כך שלא ייתן לרגליהם המטונפות של היהודים לדרוך על הר הבית, סירובו לגנות את הפיגועים הרצחניים נגד יהודים ושטף הברכות והעידוד המאסיבי של כלי התקשורת הפלסטיניים הרשמיים לרצח יהודים הוכיחו את העובדה הזו, שאבו מאזן לא יכול להיות פרטנר, מעבר לכל ספק", כתב ליברמן.



ליברמן הוסיף כי "יש להפסיק באופן מידי את כל העברת הכספים לרשות הפלסטינית ולשלול מבכיריה את תעודות ה-vip המקנות להם אישורי מעבר במחסומים, כניסה לישראל והטבות נוספות".



עוד כתב ליברמן: "הקבינט חייב לקבל החלטה מחייבת שביתו של כל מחבל ייהרס ושיש להוציא מחוץ לחוק את הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, הפועל בישראל".



"מי שעומד מאחורי המהומות בהר הבית זהו 'גרעין קשה' של פעילים בתשלום, 'שכירי חרב', המקבלים מהתנועה האסלאמית שכר לפי שעות. זהותם, שמותיהם וכתובותיהם, ידועה לשב״כ ועל הקבינט להורות על מעצרם של האנשים הללו באופן מידי. בנוסף, הקבינט צריך להנחות את כוחות הביטחון שמחבלים המבצעים פיגועים לא מסיימים את האירוע בחיים", כתב יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו".


 

מה צריך לעשות מול הטרור המשתולל?1. במשך שנים אני אומר, ודיברתי על-כך גם בכל פעילותי ובפגישותיי המדיניות כשר חוץ, שאבו ...

Posted by ‎Avigdor Liberman - אביגדור ליברמן‎ on Saturday, October 3, 2015