רון פרושאור, שגריר ישראל באו"ם, מסיים את תפקידו והיום (שבת) הוא פנה למזכ״ל האו״ם ולמועצת הביטחון ביומו האחרון כשגריר ודרש את התערבותה על רקע התדרדרות המצב הביטחוני.



״11 פיגועים פקדו את ישראל תוך 72 שעות ומועצת הביטחון ממשיכה לעמוד בצד ולשתוק. הגיע הזמן שהמועצה תגנה את פיגועי הטרור באופן ברור וחד משמעי ותקרא לסיום קמפיין ההסתה, האלימות והטרור שמתנהל נגד אזרחי ישראל״, אמר פרושאור.



עוד הוא אמר: ״גל האלימות ממשיך להחריף. תוך 72 שעות, היינו עדים ל-11 פיגועי טרור בכל רחבי ישראל ואתמול, תוך שעה בלבד, שלושה פיגועים כוונו נגד ישראלים. אזרחי ישראל מותקפים ונרצחים ברחובות, ברכבים, ואפילו בבתיהם ואילו מועצת הביטחון עומדת בצד ושותקת. לאור המצב שממשיך להחריף, ביומי האחרון כשגריר באו״ם, אני קורא למועצת הביטחון להתעורר ולנקוט בפעולה מידית".



"ההסלמה באירועי הטרור היא תוצאה של ההסתה לאלימות ורטוריקה מסוכנת שההנהגה הפלסטינית מנהלת נגד אזרחי ישראל והיא חייבת להפסק. אני קורא למזכ״ל האו"ם ולמועצת הביטחון לגנות את פיגועי הטרור באופן ברור וחד משמעי ולקרוא לסיום קמפיין ההסתה, האלימות והטרור שמתנהל נגד אזרחי ישראל״, הוסיף השגריר.