יו״ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, הגיב הערב (ראשון) להחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו להזמין את כל ראשי האופזיציה מלבדו לשיחת עדכון: ״לחלוטין לא הופתעתי מכך שראש הממשלה בחר שלא להזמין אותי לשיחת עדכון כמו את שאר ראשי מפלגות האופוזיציה. נתניהו, כמו ביום הבחירות, ממשיך להסית ולחתור תחת הלגיטימיות של אזרחי המדינה הערבים ובמיוחד כנגד ההנהגה, ומנסה לסמן אותנו כאחראים למצב, על מנת להתחמק מהעובדה שהנהגתו הכושלת היא שהביאה אותנו לפה".



ח"כ עודה הוסיף: "אנחנו האופוזיציה האמיתית לנתניהו. אנחנו מציעים דרך אחרת - של שלום צודק ושל שוויון, של סיום הכיבוש ומיגור הגזענות, של מאבק משותף ושל חיים משותפים. אני קורא ליו"ר האופוזיציה שלא ליישר קו עם המדיניות הגזענית של נתניהו".



ראש הממשלה כאמור זימן את ראשי סיעות המחנה הציוני, יש עתיד, ישראל ביתנו ומרצ לשיחת עדכון בעקבות גל הטרור. נתניהו צפוי למסור להם עדכון על פעולות הממשלה בנושא הבטחוני ועל פעולות עתידיות שמתוכננות בנסיון לעצור את גל הטרור. יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה לא הוזמן לפגישה. 

את סבב הפגישות יפתח נתניהו מחר בבוקר (שני) עם ח"כ יאיר לפיד. גם לאחר קריאתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לממשלת אחדות לאומית על רקע המצב הבטחוני, הכחישו המפלגות כי יש בכוונתן להיכנס לממשלה.