כ-2,000 פעילי שמאל ערכו הערב (מוצ"ש) צעדת מחאה בתל אביב תחת הכותרת – "אין ביטחון בלי פתרון מדיני", בצל גל הטרור ולקראת האירועים לציון 20 שנים לרצח רבין.
 
ההפגנה, שאורגנה על ידי מרצ ותנועת שלום עכשיו, החלה בכיכר רבין, שם התאספו הפעילים. המפגינים החלו לצעוד לאורך רחוב אבן גבירול, שנתיבו לכיוון דרום נחסם לתנועת כלי רכב, ומצומת שאול המלך המשיכו בצעדה לכיוון הקריה.
 
יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, דרשה בנאומה לחקור ולעצור את הצעיר היהודי רעול הפנים, שתועד ביום שישי תוקף בברוטאליות את הרב אריק אשרמן, נשיא "רבנים לזכויות אדם", בעת שפעילי שמאל הגיעו יחד עם פלסטינים למסיק זיתים סמוך לאיתמר.
 
"המתנחלים פועלים בגדה, כאילו אין דין ואין דיין. זו תוצאה של המדיניות המסיתה ומתירת הדם של שרים וחברי כנסת מהימין נגד אנשי שמאל, אזרחים ערבים ופלסטינים, שהופכת את השטח למערב פרוע", אמרה גלאון, "עד לרגע זה לא שמענו מישהו מהימין שהתבטא נגד מעשה התקיפה. האירוע הזה מצטרף לפשעי שנאה נגד ערבים".
 
לצד פעילים ממרצ ומשלום עכשיו, השתתפו בהפגנה גם דמויות נוספות מהשמאל בהן ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני).ח"כ סתיו שפיר אמרה בעצרת המחאה כי "מחנה הימין מתהדר באהבת הארץ, אבל בפועל עושה הכל כדי לחסל את המפעל הציוני". 

"בואו נדבר רגע על מה זו אהבת ישראל", אמרה שפיר, "לאהוב את ישראל זה למצוא פתרונות רציניים וריאליים גם כשהמצב קשה, ולהפסיק לזרוע פחד ולגרום לאזרחי ישראל להאמין ששום דבר לא אפשרי. לאהוב את ישראל זה לדאוג באמת לעתיד שלה. לאהוב את ישראל זה לוודא שחלוקת התקציבים והמשאבים מגיעה לכולם, שווה בשווה".
 
שפיר הוסיפה כי "הקיצוניים שדאגו השבוע לבטל הטבת מס לכל הפריפריה בגלל דרישה הזויה להעביר עוד מאות מיליוני שקלים להתנחלויות - הם לא אוהבים את ישראל. הם אוהבים רק את המגזר הקטן שלהם".
 

בין השלטים שהונפו נכתב: "השלום נרצח עם רבין", "ממשלת אינתיפאדה הביתה" ו"חלאס! חייבים להיפרד!"