הידיעה שהתפרסמה במעריב על החלטת הנהלת הכנסת להסתיר את עגלת הסכו"ם של המזנון הכללי מעיני העוברים והשבים במסדרון ולהצניע אותה בפינה מוצנעת במזנון, כדי לצמצם אפשרות של פיגועי דקירה במשכן, הפכה לשיחת היום בכנסת ועוררה גל תגובות.



ח"כ ענת ברקו (ליכוד), שבאחרונה הציעה לערוך חיפוש על גופם של כל הנכנסים למשכן, כולל ח"כים, כדי למנוע אפשרות של פיגועים, אמרה: "מסתבר כי למרות כל הבדיקות, עדיין גורמי הביטחון במשכן אינם לגמרי סומכים על טוהר הכוונות של כלל הבאים בשערי הכנסת". ואילו ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של השר סילבן שלום (ליכוד), צייצה בטוויטר: "פחדנים עלובים. בואו נתקפל ונעזוב את הארץ, עדיף מאשר הגישה התבוסתנית הזו ועוד בכנסת? לא מסוגלים להגן עלינו, תתפטרו".



כפי שנחשף ב"מעריב־השבוע", בישיבה שהתקיימה לאחרונה במשכן הוחלט בהתייעצות בין גורמי ביטחון למנכ"ל הכנסת רונן פלוט להצניע את נוכחותה של עגלת הסכו"ם, זאת בגלל חשש מפני האפשרות שלעובר אורח במסדרון תהיה גישה לסכיני המתכת של המזנון ושהוא ירצה לבצע פיגוע דקירה ספונטני. בעקבות ההחלטה הוזזה העגלה ממקומה והוצבה בסמוך לקופות בתוך שטח המזנון עצמו. מנכ"ל הכנסת פלוט סירב להגיב