ח"כ אורן חזן (ליכוד) זכה היום (חמישי) בכבוד בלתי צפוי. לפרק זמן קצר ניהל חזן את ישיבת ועדת הכספים של הכנסת, שעסקה בשורה של הצבעות על חוק ההסדרים, במקומו של היו"ר משה גפני (יהדות התורה) והספיק להתעמת עם ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני) ואף להרחיקה מן הדיון.



ח"כ בירן לא נותרה חייבת והעלתה לפייסבוק פוסט עוקצני בו כתבה: "קרקס בוועדת הכספים - גפני יצא לרגע וביקש מאורן חזן להחליף אותו בדיון בחוק ההסדרים. מאותו רגע חדר הוועדה הפך לקרקס. תחילה חזן איים להוציא את ח"כ רחל עזריה תוך שחבריו לקואליציה צועקים לו שיחדול, ואז הוא החליט להוציא אותי".



"היום בוועדת הכספים המקור עלה על החיקוי של ארץ נהדרת. נראה שחזן ביקש להגחיך את הוועדה, ולאחר שגפני נזף בו כשחזר, הכריז 'שהוא הולך', ככה זה כשצריך להספיק לאפטר פארטי באילת", הוסיפה בירן.



 

"קרקס בועדת כספים"-גפני יצא לרגע וביקש מאורן חזן להחליף אותו בדיון בחוק ההסדרים.מאותו רגע חדר הוועדה הפך לקרקס. תחילה ...

Posted by ‎Michal Biran | מיכל בירן‎ on Thursday, November 5, 2015

בתגובה אמר ח"כ חזן: "אם בקרקס עסקינן הליצנית הראשית היא מיכל בירן וגם את התפקיד הזה היא בקושי מצליחה למלא". "זכיתי לנהל את ישיבת ועדת הכספים. לקחתי את העניין ברצינות והודעתי שלא אתן לטריקים והשטיקים של האופוזיציה להיות על חשבון הציבור, בטח לא בבית ספרי. אני וגפני ביחסי עבודה מצוינים ואני כחבר קואליציה לא אשחק לידי האופוזיציה ולא אאפשר למיכל בירן לנהל פיליבסטר בוועדת הכספים", כתב חזן.



בעניין הטענות על כך שהוא נוטש את הועדה לטובת "אפטר פרטי" באילת אמר חזן: "תכננתי מראש לצאת לחופשה קצרה באילת, מהיום אחר הצהריים עד מוצאי שבת. הודעתי על כך מראש למי שצריך".