משרד החוץ הודיע הבוקר (שבת)  כי לא ידוע לו עד כה על ישראלים שנפגעו במתקפת הטרור בפריז.



בהודעה שהוציא המשרד נכתב: "אין נפגעים מקרב הדיפלומטים או העובדים של השגרירות. כרגע אין מידע על ישראלים שנפגעו, לא מהשטח ולא מהרשויות. עם זאת יש חוסר וודאות ולכן אנו בודקים בכל דרך אפשרית. השגרירות נמצאת בקשר הדוק עם הגורמים הרלוונטיים השונים על מנת לגבש תמונת מצב מדוייקת על אפשרות של מעורבות ישראלים".



במשרד הדגישו כי הם יעמדו בקשר עם השלטונות:  "במהלך הלילה הגיעו לחדר מצב של משרד החוץ שיחות רבות, הן של קרובים מודאגים והן של ישראלים בפאריס שדיווחו שהם לא מעורבים. משרד החוץ מרכז את הנתונים ועוקב באופן שוטף אחר המידע המתקבל מצרפת. שגרירות ישראל עומדת בקשר עם השלטונות הצרפתים. תוגברה ההערנות והועברו הנחיות בטחון מיוחדות לשליחי המדינה ולנציגויות, בהתאם למקובל במקרים כגון אלה". 



לפחות 150 בני אדם נהרגו אמש ועוד כ-200 נפצעו, מתוכם 80 באורח קשה, במתקפת טרור משולבת בפריז, שכללה לפחות חמישה מוקדים שונים. זוהי המתקפה הגדולה ביותר על צרפת מאז סיומה של מלחמת העולם השנייה. 



בסך הכול נמנו ברחבי העיר לפחות שישה מוקדי טרור - ובחלקם, לפי דיווחים, היו מעורבים מחבלים מתאבדים ורימוני יד. המתקפה החלה בירי במסעדה במרכז פריז ואחר כך נמשכה בפיגוע התאבדות במסעדה לידי האצטדיון הלאומי סטאד דה פראנס.  ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות על מתקפת הטרור המשולבת. עוד איים הארגון  לבצע מתקפות נוספות בוושינגטון, ברומא ובלונדון.