סערה במליאת הכנסת במהלך ההצבעות על תקציב המדינה: ח"כ אורן חזן (הליכוד) האשים את ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) שהצביע פעמיים במהלך ההצבעות על תקציב המדינה שנערכו הלילה (חמישי). חזן הסתמך על סרטון שצולם ע"י יוסי בן עטר, הכתב הפוליטי של רדיו גלי ישראל, ובו נראה פריג' לוחץ על הכפתור שליד מושבה של ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד).



חזן העלה את הנושא במליאה וגרם למהומה רבתי במליאה ולהפסקת ההצבעות למספר דקות. הוא אף צייץ בטוויטר: "יולי, פעם שניה שאני חושף בפניך הצבעה כפולה בכנסת הנוכחית! מה בכוונתך לעשות הפעם??" 


בתגובה צעק עליו חבר הכנסת פריג': "תתבייש לך, מה מפריע לך שאני עוזר לה?" הרוחות במליאה התלהטו וחילופי ההאשמות בין השניים גרמו לחברי כנסת נוספים לגשת אל אלהרר, שהיתה נסערת מהאירוע ואף פרצה בבכי בגלל ההאשמות, כולל ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ולהרגיע אותה, בעוד חברי כנסת אחרים מהליכוד ניגשו לחזן וניסו להרגיע אותו.


בחילופי הדברים צעק ח"כ אילן גילאון (מרצ), יו"ר ועדת הנגישות בכנסת, לעברו של ח"כ חזן: "אתה לא מתבייש".



ח"כ חזן אמר למעריב אונליין בתגובה כי זהו דבר חמור ביותר. רואים את ח"כ פריג' מצביע במקומה של ח"כ אלהרר ואני מתכוון להגיש תלונה לוועדת האתיקה. 

לאחר מכן הוסיף חזן: "הסתמכתי על סרטון של עיתונאי ניטרלי. לא תפקידי לחקור אבל תפקידי לחשוף. אין לי שום דבר נגד ח"כ אלהרר. מי שהצביע פעמיים הוא זה שצריך לתת הסברים. יש מי תפקידו לחקור ולתת תשובות".

תגובתה של ח"כ קארין אלהרר: "אורן חזן מורגל ברמאויות ושקרים וטועה לחשוב שכולם כאלה. ח״כ פריג׳ סייע לי להצביע באישור יו"ר הכנסת. צר לי שיש מי שמשתף פעולה עם תיאוריות הקונספירציה והרמאות של ח״כ חזן. האמת שהוא אפילו לא שווה תגובה".

ח"כ פריג' אמר בתגובה: "אין גבול לחוצפה של אורן חזן , הוא ירד לביבים מגעילים , שיאשים אותי בכך שעזרתי לח״כ קארין אלהרר אשר התקשתה בהצבעה !! זילות שאין כמותה".