יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט קרא היום (שני) לצאת למבצע "חומת מגן 2" כדי להתמודד עם גל הטרור הפוקד את המדינה. בתכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל אמר בנט שיש רק פתרון אחד למצב - "מבצע חומת מגן 2".



"צריך להיכנס בכוחות גדולים מאוד לתוך חברון ולתוך הערים מסביב. אין מנוס מלעשות מעין חומת מגן במרחב הזה, אני השתתפתי בחומת מגן המקורית בשנת 2002 והיא לא היתה נעימה. אבל כן נכנסנו גם לתוך הערים וגם לתוך הכפרים וניקינו אותם והטרור צנח ב-80 אחוזים תוך חודש. אנו נמשיך בקבינט לדחוף לכך".



עוד אמר בנט כי יש להחיל את הריבונות הישראלית בגוש עציון ולהעניק לערבים תושבות או אזרחות: "אם גוש עציון לא שלנו מה אנו עושים שם. אם גוש עציון שלנו צריך לספח את גוש עציון תחילה".



בתוך כך דווח בגל"צ כי השר בנט אמר בשיחה סגורה עם פעילי מפלגתו בשבוע שעבר: "ביבי דיבר בחוץ לארץ על מהלך חד צדדי וחזר בו רק אחרי שיריתי לו כדור בין העיניים". על אמירה זו הגיב בנט ואמר: "אני אחראי על ביטחון ישראל ואני לא אגיב לשיחות פרטיות".



ח"כ יואל חסון, התייחס לדבריו של שר החינוך ואמר: "יו"ר הבית היהודי ממשיך לדהור אל עבר החלום שלו למדינה דו לאומית שראש ממשלתה יהיה נציג חמאס".



חסון תקף את בנט והוסיף: "במקום להתעמק בחינוך ילדי ישראל בנט עוסק רק בדחיפת התוכנית הפוסט-ציונית שלו תוך ריקוד על הדם שנשפך כאן יום אחרי יום. אין אדם שפוי אחד בעולם שחושב שצעדי סיפוח ירגיעו את השטח, בטח שלא סיפוח מחנה הפליטים דהיישה או בית פג'אר. בפנייה לנתניהו הוסיף חסון: "הגיע הזמן שראש הממשלה ישלוף מהמגירה את 'תכנית ההרגעה לשר המשיחי'".