שר החינוך ויו"ר הבית היהודי התייחס הבוקר (רביעי) לראשונה לפרשת ינון מגל. בכנס שדרות לחברה אמר בנט: "ינון מגל הוא חבר אמת שלי, ואני אוהב אותו ואת משפחתו. אך הדברים שהוא אמר אינם צריכים להיאמר בשום צורה ואין להם מקום, בטח ובטח לא על ידי שליח ציבור. תהיה לי אפס סובלנות להתנהגות בלתי נאותה".

בנט הוסיף כי ישראל היא מדינת חוק ולא חורצים דינו של אדם בכיכר הפייסבוק, במיוחד כשמדובר בדיני נפשות. "ינון בטוח בחפותו - ואני מתכוון לתת לרשויות לעשות את עבודתן, ואנו נפעל בהתאם. ינון ביקש ממני אמש להשתחרר מתפקידו כיו״ר הסיעה ונעניתי לבקשתו זו".

בנט אישר את הידיעה כי ח״כ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד יושבת ראש הסיעה. 

מוקדם יותר הודיע מגל כי הוא פורש מתפקיד ראש סיעת הבית היהודי. בעקבות ההאשמות נגדו. בהודעה שפרסם הבוקר כתב מגל: "נפגשתי אמש עם יו"ר המפלגה נפתלי בנט, וסיפרתי לו את השתלשלות הארועים. שגיתי בעבר בהתנהלות בלתי ראויה וקל וחומר שאינה הולמת איש ציבור כפי שאני היום. אני מתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע. אני נחוש לתקן את התנהלותי וגם לשקם את הדברים במישור האישי והמשפחתי.

עוד כתב מגל: "כמו כן, הודעתי כי אפסיק כעת לכהן כיו"ר סיעת הבית היהודי, ואפעל כחבר כנסת למען עם ישראל כפי שעשיתי עד כה מתוך אמונה ושליחות לבוחריי. אני מקווה שהציבור ימצא בלבו את האפשרות לתת לי את ההזדמנות לתקן את דרכיי ולשרתו נאמנה".

למרות ההודעה של מגל, בבית היהודי מדווחים על שיחה קשה בין יו"ר המפלגה לחבר הכנסת, בסיומה הדיח בנט את מגל מראשות הסיעה וסוכם כי אם הדבר יגיע לכדי חקירת משטרה יבחנו צעדים נוספים.

"התנצלות מאוחרת" 

בתוך כך סיעת המחנה הציוני הגיבה לסערה שעורר מגל: "התנצלותו של מגל היא במקומה, אך מאוחרת וממילא לא פוטרת מחקירה". במחנה הציוני דורשים לבחון את הטענות: "אנו קוראים לראש אגף החקירות לפתוח מיד בחקירה, כנדרש בחוק, לא כל שכן כשמדובר באיש ציבור שהודה במעשים שעשה עת ידע שהוא נכנס לתפקיד ציבורי, והודה במעשים החמורים. על ח"כ מגל להשעות את עצמו עד סיום הבדיקה".

אתמול האשימה רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה, שמגל כיהן כעורכו הראשי, כי הוא הטריד אותה מינית. בפוסט שכתבה בפייסבוק תיארה רוטנר כיצד מגל פנה אליה ואמר לה: "את צריכה להתלבש יותר סקסי לתכניות שלך, שתיראי יותר כמו ספרנית מסרט פורנו", או "כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך. וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי".

מספר שעות לאחר מכן, פרסמה עובדת נוספת באתר וואלה, אור שוקרון, כי גם אותה הטריד מגל מינית, אלא שלטענתה, במקרה שלה היו גם נגיעות: "ביום שחפנת לי את הישבן הפסקנו להיות 'ידידים'. התנצלותך לא מתקבלת".