ח"כ אורן חזן (ליכוד) הודף את ההתקפות עליו בעקבות העימות עם ח"כ קארין אלהרר והטענות כי לעג לנכותה וטוען כי היא זו שגידפה אותו במליאה. 

לדבריו ''חברת הכנסת אלהרר איחלה למותי במליאה בקריאות "תמות! תמות!", רק בעקבות העובדה שחשפתי סרטון שצולם על ידי עיתונאי בו נראה ח"כ עיסאווי פריג' מצביע במקומה בשעה שדעתה היתה מוסחת עקב שימוש בסלולרי. למרות דבריה הקשים, ישבתי במליאה, נעלבתי ולא עלבתי, לא הגבתי לה ולא פניתי אליה, ואת זה ניתן לראות בסרטון".

"אני מצפה מחברת הכנסת אלהרר להתנצל בפני על דברי ההסתה ורצח האופי שהיא וחבריה עשו לי ומבלי שעשיתי להם מאום. למרות שייחלה למותי פניתי אליה בעדינות אחר מספר ימים לנסות לשוחח עמה,  אך היא בתגובה איימה שתצעק ותעשה מהומה", אמר ח"כ חזן.
"מספר ימים לאחר אותו ערב שבו היא עלבה בי במליאה, בשיח שלי ושל ח"כ מועלם, הפניתי לח"כ מועלם את השאלה "את רוצה שעיסאווי יעזור לך? ". שיהיה ברור, לא פניתי לח"כ אלהרר, לא שאלתי אותה ולא הגבתי לה ועל כך יש מספיק חברי כנסת שהעידו גם בכלי התקשורת", הסביר חזן. 


"למרות שבתקשורת ובשמאל מנסים להראות כאילו המשפט היה מכוון כלפי ח"כ אלהרר, לא היה ולא נברא וכל ניסיון לקשור בין הדברים הינו בחזקת פרובוקציה שקרית. השמאל מנסה לייצר דה לגיטימציה לליכוד ולימין שלא תצלח. אני מצפה להתנצלות של ח"כ אלהרר", סיכם ח"כ חזן.
 
חברת הכנסת קארין אלהרר הסבירה מדוע ח"כ פריג' הצביע במקומה ואמרה בראיון לחדשות סוף השבוע עם דנה ויס: "היה לי קשה פיזית, זו פעם ראשונה שאני נתקלת במצב שבו אין לי תנועת אצבעות. אז אני מטפסת עם היד על השולחן ומצביעה אבל אני בן אדם. היה לי קושי - ביקשתי מעיסאווי תצביע בשבילי. יש לי אישור לזה. בכל מצב אחר - את הולכת ברחוב ורואה מישהו מתקשה לא תעזרי לא? כשהוא מבקש תגידי "לא לא, לא עושה את זה"?".
"הייתי תחת מתקפה של עיתונאים ששואלים האם יכול להיות שעיסאווי פריג' הצביע עבורך, עכשיו לכי תסבירי שאין לך אחות. הוא עושה לי עם האצבע נו נו נו, בשלב הזה כבר התפוצצתי ואמרתי לו מה אני חושבת עליו (לחזן)", סיפרה אלהרר.

"עצם העובדה שהביא אותי לדיבור כזה מאוד לא אופייני ומתאים לי, אני זוכרת שהייתי תחת מתקפה של עיתונאים אז כן, אז יצאתי משליטה. הוא ממש עלב ממש אמר 'מה פתאום מצביע בשבילך', 'אסור', 'אתם מזייפים'. אני לא שייכת למשפחת חזן, אני לא מצביעה כפול, אני לא עבריינית. אני לא אתן לו לפגוע בשם שלי, אלא אתן לו להיות זה שמטיף לי מוסר. ממנו? הוא יטיף לי מוסר?", אמרה אלהרר בחדשות 2.
"בתחילת סדר היום הוא ניגש ואמר - 'אני מאוד כועס עליך', אמרתי לו 'אורן, לא רוצה לשמוע אותך. תעוף לי מהעיניים'. ואז הוא אמר את הדבר האלמותי הבא - 'את יודעת מה? אני ממש מרחם עליך'. אמרתי לו - 'מעולה, תלך'. הרגשתי שהוא חוצפן שאין לו אח ורע, כמה עוז יש לבן אדם אחד? לא מספיק שעורר מהומה רבה על לא דבר, גרם לי למפח נפש, ובסוף הוא עוד בא והוא כועס עליי?", סיפרה אלהרר.
 
"בהצבעה על חוק הגיוס - הוא איבד את זה. הוא צועק מהצד השני - 'איפה עיסאווי, את רוצה שיעזור לך?' ואחרי עוד כמה הצבעות אומר - 'יש עוד כמה הצבעות, התעייפתי'", אמרה חברת הכנסת הסובלת מניוון שרירים.