יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התראיין היום (ראשון) ל"משעל על הבוקר" ב"רדיו ללא הפסקה "103FM" וביקר את מה שהוא מכנה "תבוסתנות נטו של אלה שאומרים שאי אפשר לעצור את גל הטרור". בראיון לניסים משעל אמר ליברמן: "הייתי שולח את ראש הממשלה ושר הביטחון למוסקבה לשיעור אצל פוטין, להבין איך צריך להגן על האינטרס הביטחוני הלאומי". 
"צריך לבצע חבילה של צעדים", אומר ליברמן, "וקודם נדרשת פגיעה במקורות הטרור באמצעות סיכול ממוקד. כל מי שאומר שצריך להרוג יהודים ומברך על רצח יהודים, צריך לחטוף טיל. הדרג המבצעי הפיקודי לא יכול לקבל חסינות. כל מי שפועל לרצח יהודים הוא יעד לסיכול ממוקד כי הוא נותן הנחיות, מקים תאים וחופרים מנהרות בעזה".
"אתמול היתה עצרת המונים ברצועת עזה", הסביר ליברמן, "וראשי הטרור מתייצבים מול ההמונים, מול התקשורת, אני מדבר על נאומו של הנייה, שקורא להמשיך להרוג את היהודים באינתיפאדת ירושלים, שיש להם עוד הפתעות, ושהם השיגו פגיעה בהרתעה הישראלית. במקביל מתקיימת הפגנה באום אל פאחם בראשות ראאד סלאח, כמעט עם אותו מסר, עם אותן סיסמאות - באש ובדם נפדה את אל-אקצא. איך ראש הממשלה ושר הביטחון נתנו חסינות לראשי הטרור ברצועת עזה? חלק מההסכם שבשתיקה שנתניהו הגיע אליו מתחת לשולחן עם החמאס בעזה, זה שאין סיכולים ממוקדים".



 

כמו כן התייחס ליברמן למקורות המימון ואמר: "מממנת הטרור היא מדינת ישראל. משפחתו של כל רוצח מקבלת קצבה חודשית עד 14 אלף שקל לחודש מהיום הראשון, מהכסף שאנחנו מעבירים לאבו מאזן. הוא משלם למחבלי חמאס וג'יהאד ופת"ח. הוא משלם ממאות המיליונים שהעברנו בחודש נובמבר ושנעביר עכשיו בחודש דצמבר. על החזרת גופות המחבלים, כולל מחבלי חמאס, אמר: "הגופות של הדר גולדין ז"ל ואורון שאול ז"ל נמצאות בעזה והם לא מוכנים לנהל איתנו משא ומתן על החזרת גופות, ואנחנו מחזירים".
משעל: "בליכוד אומרים 'יש מי שנלחם בטרור ויש מי שמקשקש'"
"אני הייתי שולח את ראש הממשלה ושר הביטחון למוסקבה לקחת שיעור פרטי מפוטין איך צריך לטפל להגן על האינטרס הלאומי הביטחוני של המדינה. ואני מזכיר לך שכאשר פרץ עימות ביני לבין ראש הממשלה ושר הביטחון בזמן מבצע 'צוק איתן', אני אמרתי להם גם בקבינט וגם בפומבי - אם לא נדע למגר את הטרור ברצועת עזה, הוא יגיע גם ליהודה ושומרון, ירושלים וגוש דן. הבעיה היא מדיניות של הכלה במקום מדיניות של הכרעה".
אם היינו מחסלים אתמול את הנייה, היום רבע מיליון תושבי הדרום היו במקלטים
"ממילא תוך פחות משנה נהיה שוב במלחמה מול עזה. ברגע שיהיו להם מספיק מנהרות ומספיק טילים. הם חופרים מנהרות מסביב לשעון ומייצרים טילים גם כן עשרים וארבע שעות, שבעה ימים בשבוע. אז למה לחכות שיהיו להם מספיק טילים ומספיק מנהרות?".
"הליכוד שם לנו רגליים"
ואם נחסל את ראשי החמאס, אותו בן 16 לא ייצא לדקור?
"הוא יוצא לדקור כי שטפו לו את המוח במשך שנים. אם תחסל אותם, תעצור את המכונה של שטיפת המוח. התקשורת של אבו מאזן לא שונה מזו של היטלר. הסתה פרועה ועלילות דם. קייטנות עם תלבושות של חגורות מתאבדים לילדים בני שלוש. צריך להילחם בשלושת המקורות - בהסתה ובאידיאולוגיה, במקורות המימון ובדרג המבצעי הפיקודי. במקום זה רוצים לשמור על השלטון בכל מחיר".
אמרת שתהיה מוכן להצטרף לממשלה אם ימולאו תנאים מסוימים
"זה לא עניין אישי. אין לי בעיה עם נתניהו, אלא עם המדיניות. דווקא עכשיו מבטלים את חוק השוויון בנטל. דווקא מחמירים עם אלה שמשרתים בצבא ובמילואים ולוקחים סיכונים. יש חמשת אלפים חיילים שיכולים למות למען מדינת ישראל, אבל לא נותנים להם להתגייר במסגרת הצבא, ואם הם רוצים להתחתן הם צריכים לטוס לקפריסין. גם להיקבר לא נותנים להם. בגלל זה אין לי שום קשר עם נתניהו. הליכוד שמים רגליים להצעות החוק שלנו, שבעבר תמכו בהן. הצענו כי לבית המשפט העליון לא תהיה סמכות לפסול החלטות של ועדת הבחירות המרכזית, כדי שחנין זועבי לא תוכל להיות בכנסת, ומי שנתן הוראה לטרפד את ההצעה הוא נתניהו".