יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, כבר הצליח להרגיז הרבה אנשים במהלך השנים האחרונות, מאז החלה פעילותו של הארגון בראשון הוא עומד לבלוט.  הערב, לאחר צאת השבת, הצליח גופשטיין שוב להרגיז, כשהביע שמחה על מותו של שר החינוך וחבר הכנסת לשעבר יוסי שריד



גופשטיין כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "באבוד רשעים רינה! על יוסי שריד הקפיד הרב כהנא לא להזכיר את שמו בלי שהוסיף ימח שמו. השבוע הזה התחיל טוב. שבוע טוב!"


 

באבוד רשעים רינה! על יוסי שריד הקפיד הרב כהנא לא להזכיר את שמו בלי שהוסיף ימח שמו. השבוע הזה התחיל טוב. שבוע טוב!

Posted by ‎בנצי גופשטיין - העמוד הרשמי‎ on Saturday, December 5, 2015

בעקבות הדברים תקפו פוליטקאים את איש הימין הקיצוני. יו"ר המחנה ציוני, ח"כ יצחק הרצוג הגיב בעמוד הפייסבוק שלו לדברים וכתב כי בנצי גופשטיין הוא בריון מקלדת מסוכן שמבזה את היהדות בשמה הוא מתהדר. "מעטות הפעמים בהן הגבול בין חופש ביטוי לבין הסתה ואלימות מופיע באופן בהיר כל כך בדמותם של אדם ותנועה שיש להוציאם מהחוק ללא דיחוי".



לדבריו, הדמוקרטיה הישראלית יכולה וצריכה לשמור על עצמה מפני גופשטיין וחסידיו בארגון להב"ה. תגובתו למותו של יוסי שריד, דמוקרט, מנהיג ואיש רוח משכמו ומעלה, היא רק דוגמא אחת לשפל אליו מגיע גופשטיין. שפל שאין סיבה שימשיך להיות חוקי וקביל במדינת ישראל".


 

בנצי גופשטיין הוא בריון מקלדת מסוכן שמבזה את היהדות בשמה הוא מתהדר. מעטות הפעמים בהן הגבול בין חופש ביטוי לבין הסתה ואלי...

Posted by ‎יצחק (בוז'י) הרצוג - Isaac Herzog‎ on Saturday, December 5, 2015

גם ח"כ איציק שמולי, יו"ר השדולה נגד תג מחיר בכנסת, הגיב לדברים וקרא לשר הביטחון משה בוגי יעלון לזרז את הוצאת הארגון אל מחוץ לחוק: "נו בוגי יעלון, מישהו במשרד הביטחון מוכן כבר להזדרז עם החקירה ולהעיף את הטרוריסט המטורלל הזה לכלא?".



בעקבות הביקורת, העלה גופשטיין עוד שני סטטוסים, בהם כתב: "לכל אלה שחושבים שאחרי מות צריך להגיד דברים אחרים, תשמעו את דברי אותו רשע. הוא היה חברו הטוב של ערפאת. דאג לשונאי ישראל ונלחם נגד קודשי ישראל", כשהוא מתייחס לדבריו של שריד לאחר מותו של הרב עובדיה יוסף.


 

לכל אלה שחושבים שאחרי מות צריך להגיד דברים אחרים תשמעו את דברי אותו רשע. הוא היה חברו הטוב של ערפאת. דאג לשונאי ישראל ונלחם נגד קודשי ישראל. ימח שמו.

Posted by ‎בנצי גופשטיין - העמוד הרשמי‎ on Saturday, December 5, 2015

בסטטוס נוסף שהעלה, כתב: "מצחיק אותי שכל אלה שיוצאים נגד מה שכתבתי מחר יחגגו את חנוכה החג שבו מתיתיהו הרג מתייון..."


 

מצחיק אותי שכל אלה שיוצאים נגד מה שכתבתי מחר יחגגו את חנוכה החג שבו מתיתיהו הרג מתייון...

Posted by ‎בנצי גופשטיין - העמוד הרשמי‎ on Saturday, December 5, 2015