קאיה, ‏כלבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נשכה הערב (רביעי) את חברת הכנסת שרן השכל ואת בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, אור אלון, בטקס הדלקת נרות לחברי סיעת הליכוד בבית ראש הממשלה. שניהם קיבלו טיפול רפואי במקום.



לפי תיאור של אחד הנוכחים, ראשונה ננשכה חה"כ השכל, שהיא וטרינרית בהכשרתה ושיחקה עם הכלבה קאיה. כנראה שההמון הלחיץ את הכלבה והיא נשכה אותה בזמן משחק. ראש הממשלה ליווה את השכל וחבשו את ידה. מאוחר יותר כתבה השכל בחשבון הטוויטר שלה: "לכל הדורשים בשלומי, כמי שהייתה לוכדת נחשים, ביס קטן מכלב לא מרגש אותי". 

חמש דקות לאחר מכן, בעלה של חה"כ חוטובלי ליטף את הכלבה ונתניהו הזהיר אותו: "תתרחק ממנה, היא נושכת", אבל זה היה כנראה מאוחר מדי וגם הוא ננשך ונחבש במקום על ידי שלושה פראמדיקים בחדר צדדי. נתניהו הנבוך התנצל - וכל זה קרה לפני הדלקת הנרות.


מימין: אור אלון, עם רעייתו חה"כ ציפי חוטובלי וראש הממשלה נתניהו, לאחר הנשיכה המדוברת

שרה נתניהו סיפרה על התמיכה האדירה לה זוכה בעלה ואמרה "בפריז היה תור ארוך של מנהיגים כדי לפגוש אותו" עוד הוסיפה נתניהו כי היא לא מתכוונת לרוץ לכנסת והדגישה כי מדובר בהחלטה חד משמעית. 

באירוע הרמת הכוסית נאמה ראשונה לחברי הסיעה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו שאמרה כי "התקשורת מעוותת את המציאות ויש ציבור חכם שמבין מה האמת ותומך בנו". ראש הממשלה נתניהו שוחח עם חברי סיעתו על המצב בכנסת והקואליציה הצרה וביקש מחברי הסיעה להשאר מגובשים "כי אנחנו מובילים את המדינה". בפני חברי הסיעה הופיע הזמר עמיר בניון ובלט בהיעדרו חבר הכנסת אורן חזן שהושעה לאחרונה לחודש מישיבות הכנסת.
 

את הכלבה קאיה אימצו בני משפחת נתניהו בחודש יולי האחרון, אז כתב ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו: "הכירו את קאיה, בת עשר, כלבה עדינה ונעימת מזג שהשתלבה מיד במשפחתנו. כשבני אבנר שמע שהיא עומדת בפני הרדמה, הוא ביקש מכולנו לאמץ אותה ובכך להציל את חייה. בסוף השבוע האחרון קיבלנו אותה בחום ובאהבה", כתב נתניהו.