מגנים על הנשיא: יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ עופר שלח קרא היום (שני) להפסיק את "מסע ההסתה נגד נשיא המדינה ראובן רבילין". גם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס למתקפה על הנשיא, ותקף את ערוץ 20 שהעלה פוסט נגד ריבלין. 

"לערוץ 20 נגמרה הבושה. מהבוקר תוקפים עורכי הערוץ בפראות את האזרח מספר 1, משתלחים באחד מסמלי השלטון והריבונות החשובים ביותר שלנו, מעזים, בחוצפה שלא ברור מאיפה גייסו להטיף לו על אהבת ישראל כאילו שהם המציאו את הציונות", כתב הרצוג בעמוד הפייסבוק שלו. 
 
הרצוג הוסיף: "נשיא המדינה, ראובן ריבלין מוביל קו חשוב ואמיץ. הוא מגן על מדינת ישראל מעל כל במה, בלי לפחד ממלעיזים עלובים שתוקפים את עמדתו מכל עבר- והוא עושה את זה מתוך הכרה ציונית עמוקה, לא מתנצלת ולא מתחסדת, שבבסיסה, ואולי את זה צריכים ללמוד שם בערוץ 20, מורשת אמיתית של אהבת ישראל ואזרחיה".
 
בפוסט שפרסם הערב בחשבון הפייסבוק שלו, כתב ח"כ שלח: "רובי ריבלין הוא נשיא מעולה: חכם, עממי, עם מערכת ערכים בהירה ומוצקה של מי שגדל על תורת ז'בוטינסקי ומכיר היטב את עם ישראל. מיום שנבחר הוא מגדלור של מתינות, חכמה ושילוב של הכרת הצדק שלנו עם החובה המוסרית הנובעת ממנו. הוא משקל נגד להתלהמות בחברה ובפוליטיקה. אני גאה שהוא הנשיא שלי".
 
ח"כ שלח הזכיר כי בסוף השבוע הופיע ריבלין בכנס "הארץ" בניו יורק. "איני יודע עד כמה היה ער לפרשת הסרת דגל ישראל מהבמה לדרישתו של סאיב עריקאת - דבר מקומם שאסור היה לעשותו. הוא ידע היטב שבכנס ישתתף גם נציג של "שוברים שתיקה", ולמרות זאת החליט שנוכחותו ואמירתו של הנשיא בכנס העוסק בעתידנו חשובה יותר. אני חושב שגם כאן צדק".


"המשטרה צריכה לעצור את המסיתים" 

שלח התייחס להשתתפותו של ריבלין בכנס בו השתתף גם נציג של שוברים שתיקה ואמר: "אני מכיר את "שוברים שתיקה" מראשיתו. הארגון החל מקבוצה של חיילים קרביים שהרגישו שחובה עליהם לספר, שהחברה הישראלית יכולה להמשיך ולהחליט, בהצבעתה הפוליטית, שישראל תמשיך להחזיק בשטחים, אבל עליה לדעת גם את הדברים הקשים יותר במה שצה"ל עושה שם. זה היה בעיני גם נכון וגם אמיץ".
 
עם זאת שלח הדגשי כי "עם השנים, "שוברים שתיקה" איבד כיוון. הוא פונה היום החוצה יותר מאשר פנימה. במקום להיות קול של תוכחה בינינו לבין עצמנו, הוא שותף לקמפיין ההשחרה של ישראל בעולם. זו טעות חמורה, מוסרית ופוליטית. ועדיין, נוכחותו של נציג הארגון לא היתה צריכה לפסול את הופעתו של הנשיא בניו יורק".
שלח המשיך וכתב כי "עם ובלי קשר, מתנהל כבר זמן רב נגד הנשיא קמפיין הסתה מטורף. קיצוני הימין, שעבור חלקם המדינה ומוסדותיה קיימים רק כאשר הם משרתים אותם, ואחרים שהשנאה פשוט מעבירה אותם על דעתם, מקללים אותו במילים שהדעת לא סובלת ומסיתים בפועל לפגוע בו".
 
"זה צריך להיפסק, ועכשיו", כתב שלח. "המשטרה צריכה לעצור את המסיתים, שהיא יודעת את שמותיהם, כי רבים מהם אפילו לא טורחים להסוות את עצמם. כל איש ציבור צריך לצאת להגנת הנשיא, הן כסמל והן כאדם. רובי ריבלין הוא ישראלי נפלא ונשיא נפלא; ההגנה עליו היא הגנה על עצמנו".