יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן, פתח היום (רביעי) בקמפיין בפייסבוק בו הוא קרא לציבור ללחוץ על חברי הכנסת לתמוך בהצעת החוק שלו, שמטרתה לסלק את חנין זועבי ומפלגת בל"ד מהכנסת - סופית. ח"כ ליברמן פנה לציבור בסרטון וידאו וכתב את הדברים הבאים: "כבר כמה פעמים שוועדת הבחירות המרכזית פסלה את מפלגת בל"ד ואת חנין זועבי מלהתמודד בבחירות לכנסת. הפסילה נעשתה בהתאם לחוק שלפיו מי שתומך בטרור ובמאבק מזוין נגד מדינת ישראל או שולל את קיומה כמדינה יהודית לא יוכל לכהן בפרלמנט שלה".



"אין ספק שמפלגתו של הבוגד והמרגל עזמי בשארה ויורשתו חנין זועבי עושים זאת בגלוי והגיע הזמן שישלמו את המחיר. לכן, הגשתי הצעת חוק ששוללת את סמכותו של בית המשפט העליון מלהתערב בהחלטת ועדת הבחירות המרכזית לעניין אישור או פסילת מועמד או רשימה מלהשתתף בבחירות", ציין ליברמן.

‎Posted by ‎facebook

ליברמן בקמפיין פייסבוק נגד זועבי


ליברמן פנה לציבור וכתב: "לצערי, הממשלה שקוראת לעצמה 'ממשלה לאומית' החליטה להתנגד לחוק הזה. לכן, אני מבקש מכם, כל מי שמדינת ישראל חשובה לו וחושב שמקומם של תומכי הטרור האלו אינו בכנסת - לעשות לייק ולשתף ולדרוש מהשרים ומחברי הכנסת של הליכוד, הבית היהודי, כולנו, ש"ס ויהדות התורה -לתמוך בחוק.יחד נסלק את תומכי המחבלים מהכנסת!".



ח"כ זועבי הגיבה לקמפיין נגדה ואמרה כי: "ליברמן הוא דמות פוליטית מסוכנת. הוא מנסה לזכות פופולריות זולה ופסולה באמצעים של שיסוי והסתה נגדי ונגד הציבור שאני מייצגת. יש כאן עימות קלסי בין דמוקרטיה ופשיזם. אני מייצגת צדק, דמוקרטיה וזכויות אדם, וליברמן מייצג פשיזם ופוליטיקה של שנאה. ברור שהעמדות הדמוקרטיות שלי מעצבנות את אויבי הדמוקרטיה כמו ליברמן. ולאחרונה היו פרסומים על חשדות לשחיתות וקשרים מפוקפקים של ליברמן. הקמפיין שלו נגדי הוא עוד הוכחה לאמרה שפטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל. הקמפיין הזה ושמותיו, לא מזיזים לי, ולא יזיז אותי ממאבקי למען הערכים בהם אני מאמינה: צדק, שוויון, חרות ודמוקרטיה. ואת העם שלי ומאבקו הצודק אני אמשיך ליצג ולהיאבק".



ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) התייחס אף הוא לקמפיין ואמר: "ליברמן שבמשך שנים זיהם את הפוליטיקה הישראלית בשחיתות ופאשיזם, הוא מי שצריך להיבעט החוצה מהכנסת ומהחיים הציבוריים. הצעת החוק של ליברמן מבקשת לחסל את שאריות הדמוקרטיה שנותרו כאן ולהפוך אותנו לדמוקרטיה נוסח ידידו פוטין, כזו שרומסת כל התנגדות ומשתיקה כל דעה שלא מוצאת חן בעיניה".