העימות היום (רביעי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, סייע להבליט עימות פנימי דווקא בתוך שורות האופוזיציה, בין יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד לבין הרצוג. לפיד מתח ביקורת על מה שכינה סירובו של ח"כ הרצוג לגנות ולהוקיע את פעולות ארגון "שוברים שתיקה" מעל דוכן הכנסת. לדבריו, "זו בושה וחרפה. ארגון 'שוברים שתיקה' פוגע ומכפיש את צה"ל ברחבי העולם ומפיץ שקרים נגד  הלוחמים שלנו שהם גם הילדים שלנו. מן הראוי שח"כ הרצוג ייתן גיבוי לחיילי צה"ל במקום לארגוני השמאל הקיצוניים".
 


הרצוג אמר בעת הוויכוח עם נתניהו במליאה: "אין לי ספק ש'שוברים שתיקה' במצבים מסוימים חצו גבולות אבל צריך גם לדעת לאפשר לאנשים שלחמו בחזית להגיד מה שיש להם לומר ולהתבטא ולברר את זה במקומות הנכונים".
 

"מה זה קמפיין השתולים? אנשים שהקריבו את נפשם מנגד ששרתו בצה"ל", הוסיף הרצוג. "אנשים שמפיצים שקרים על צה"ל בזירה הבינלאומית", צעקו לעברו מספסלי הקואליציה. "תפסיקו עם מסע ההסתה הנאלח הזה", ענה הרצוג. 
 
לפיד התייחס גם להסתה הקשה נגד הנשיא ריבלין ואמר: "ראש הממשלה לא יכול להמשיך עם חצאי גינויים כדי לצאת ידי חובה. הגיע הזמן שיגן על הנשיא ריבלין בקול חזק וברור, יגנה את המסיתים ויבהיר שהוא אינו עומד מאחוריהם בשום צורה".
 
ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) אמר בתגובה לדברי לפיד: "יאיר תוקף את הרצוג ציבורית אבל משתף איתו פעולה פוליטית. כל מהלכיו בתקשורת נגד הרצוג והמחנה הציוני הם דמגוגיה פוליטית זולה. גם יאיר יודע שרק המחנה הציוני הוא האלטרנטיבה היחידה לליכוד".
 
עוד הוסיף חסון: "אצל יאיר הכל משחק, מהכיפה שצצה על ראשו ועד התקיפות המגוחכות והשקריות נגד הרצוג. חבל שהוא לא מספר לציבור על שיתוף הפעולה הפורה שהוא דואג לטפח עם הרצוג כיו"ר האופוזיציה".