שר האוצר, משה כחלון, התראיין היום (חמישי) אצל ניסים משעל ורינה מצליח ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", ואמר כי "אשמח לרוץ יחד עם גדעון סער בבחירות הקרובות, יש לו תכונות של מנהיג". עוד הוסיף כי קיימת ביניהם חברות טובה ואמר כי "אני חושב שלגדעון סער הייתה ותהיה תרומה גדולה למען אזרחי ישראל, והלוואי והוא ימצא את דרכו לממשלה".



את הסתירה בשיוך הפוליטי שלהם, עקב השתייכותו של סער למפלגה אותה כחלון עזב, הסביר כך: "גדעון סער הוא בליכוד אבל אם תבוא איזו מסגרת פוליטית מעניינת, אני רואה את זה בחיוב".




עקב דבריו של כחלון בתכנית, השר לשעבר גדעון סער הבהיר בציוץ שכתב בטוויטר כי אין בכוונתו להתמודד בפריימריז על ראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם רמז כי אין בכוונתו לחזור בזמן הקרוב לפעילות בליכוד.



העיתונאי עמית סגל סער שאל הבוקר את סער ברשת החברתית האם "בהנחה שנתניהו יצליח לקיים את הפריימריז בעוד 5 דקות בערך כפי שהוא מתכנן, אתה עשוי להתמודד בכל זאת?".


סער צייץ בחזרה, ומתח ביקורת מרומזת על התנהלות נתניהו כיו"ר הליכוד ואמר: "התשובה בגוף השאלה. בתיאטרון בובות אני לא נוהג לשחק. מאחל הצלחה לנתניהו בהתמודדות, כמו גם לשאר השחקנים בהצגה".


ביום ג' בשבוע הבא יכונס מרכז הליכוד כדי לבחור את יו"ר המרכז. 3,700 חברי המרכז יתבקשו באותו מעמד לאשר את הצעת נתניהו, בתוקף תפקידו כיו"ר הליכוד, להקדים את הפריימריז לראשות התנועה ולקיימן ב-23 בפברואר, כלומר בתוך כחודשיים, כפי שפורסם לראשונה במעריב אונליין.