ביקורת חריפה: נשיא המדינה ראובן ריבלין, יצא היום (חמישי) בדברים חריפים ויוצאי דופן נגד הימין הקיצוני והביע תמיכה וגיבוי לשב"כ. הנשא נאם בפני ועידת החקלאות בתל אביב ואמר: "מי שישתוק מול ההסתה, יתמודד עם אותה ההסתה בחצר הבית שלו".



ריבלין אמר: "במלחמה שלנו על דמותה וביטחונה, של מדינת ישראל, אנשי שירות הביטחון הכללי הם כוח מגן איתן. טובי בנינו ובנותינו, שעמלים לילות כימים


כדי שאנחנו, כולנו, נישן בשקט. הם חדורי אמונה, בעשייתם למען ההגנה על מדינת ישראל".



"יש במדינת ישראל, מנגנוני בקרה, ומנגנוני פיקוח, ואף גוף או אזרח במדינת ישראל לא נמצא מעליהם. כל החרד מפני פעולות לא מוצדקות, יכול לפנות אל אותם מנגנונים ולקבל מענה ברור. עלינו להיזהר מהכפשה והחלשה של השב״כ. פגיעה בשב״כ היא פגיעה בביטחון ישראל. מי שישתוק מול ההסתה, יתמודד עם אותה ההסתה בחצר הבית שלו. מבורכת ונחוצה העמדה הנחרצת אותה מביעים מנהיגים רמים ורבים ביממה האחרונה למול הסרטון המחליא אליו נחשפנו", הוסיף הנשיא.


 


"אני מחזק את העמדה המוסרית הברורה, שהשמיעה המנהיגות הפוליטית  והציבורית, שעומדת איתן נגד ההסתה ולצד אנשי השירות. החברה הישראלית היא חברה איתנה ומלאת כוחות חיוניים, יחד, כולנו, מכל קצוות וקבוצות החברה הישראלית, נמגר את השוליים ההרסניים והרעים הללו מתוכנו", סיכם הנשיא.