ננעלו כל הקלפיות בהצבעה שעורכים חברי מרכז הליכוד הערב (שלישי) וכעת החלפה ספירת הקולות. תחילה, יספרו הקולות שנתנו להצעת ראש הממשלה להקדים את הפריימריז לראשות התנועה ולקיימם ב-23 בפברואר 2016. מיד לאחר מכן, תחל ספירת הקולות לגבי ההצבעה השניה - על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד עליו התמודדו ארבעה: השר חיים כץ, ח"כ צחי הנגבי, ח"כ דוד אמסלם וסגן השר ירון מזוז.
 
עם סגירת הקלפיות התברר כי נרשם אחוז גבוה של מצביעים: 2891 מתוך 3532 שהם כמעט 82 אחוזים.

במפלגת הליכוד מעריכים כי הקרב יהיה בין ח"כ צחי הנגבי, יו"ר הקואליציה, לחיים כץ, שר הרווחה. מעבר לתפקיד עצמו, ישנה הערכה כי מי שיזכה בתפקיד יקבל גם את אחד התיקים שנתניהו מחזיק בינתיים ברשותו.
 
הנגבי לא רצה להעריך אם יזכה, אך אמר כי "אני רוצה שמרכז הליכוד יתפקד וישמור על הצביון הדמוקרטי שלו, אך יאפשר לראש הממשלה לפעול". גם השר כץ העדיף שלא להעריך את סיכוייו ואמר כי הוא מעדיף לחכות בסבלנות ואילו ירון מזוז, סגן שר הפנים אמר כי הוא "מקווה שתהיה לו הפתעה לטובה".
 
מאחורי חיים כץ, שורה ארוכה של תומכים במפלגה: השר לשעבר גדעון סער, השר ישראל כץ, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והשרים רגב, אלקין ואקוניס. העובדה שהוא נתמך על ידי סער וכץ, שמהווים אופוזיציה לנתניהו, עוררה בתחילה חשד כי אם כץ יזכה, הוא ינצל את התפקיד על מנת להתעמת עם ראש הממשלה. כץ דחה על הסף את ההאשמות הללו, והודיע כי הוא תומך בהקדמת הבחירות לראשות המפלגה ובמועמדותו של נתניהו לכהונה נוספת כיו"ר הליכוד.
 

"יש לנו הזדמנות ליצור מרכז חדש, חזק ופעיל יותר", אמר כץ, "תנועת הליכוד חייבת יציבות לצד שינויים המתבקשים בחוקה". בהודעה שהפיץ אתמול לחברי המרכז, כתב שר הרווחה: "מרכז הליכוד הוא לב לבה של התנועה וחברי המרכז הם הכוח שמוביל את התנועה להצלחות. חברי המרכז חייבים להמשיך להוביל את התנועה ולהיות חלק מרכזי בתהליך קבלת ההחלטות. אני אעיר את מוסדות התנועה ואלכד את הסניפים".