יוצאת להתקפה: ח"כ זהבה גלאון, יו"ר מפלגת מרצ, העלתה הבוקר (שבת) פוסט בפייסבוק ובו היא מתייחסת לדבריו אתמול של ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, שאמר כי ארגוני השמאל מבחינתו מונעים מ"בצע כסף" ושמדובר ב"בוגדים נטו". גלאון פתחה וכתבה כי "לטובת כל מי שירק את הקפה של הבוקר כשקרא שליברמן מעז להאשים מישהו בתאוות בצע, הנה רענון קל בנושא מי הוא בוגד".



"כשחצי מחברי המפלגה שלך נחקרים בחשד לגנבת עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור - זה נקרא לבגוד בציבור בגלל בצע כסף. כשארגוני שמאל מפרסמים מיוזמתם, תוך עמידה בפסיק הכי קטן של הוראות החוק, את כל מקורות המימון שלהם עד השקל האחרון קוראים לזה שקיפות וטוהר מידות. כשאיווט ליברמן מנהל באמצעות בני משפחתו ומקורביו חשבונות בנק עלומים בקפריסין שמתמלאים במאות אלפי שקלים שאף אחד לא יודע מאיפה הגיעו וכשמסתבר שהנהג שלו מנהל עבורו חברות קש שמקבלות כסף מעבריינים מורשעים בחו"ל, לזה קוראים בצע כסף".



עוד כתבה ח"כ גלאון: "כשארגוני שמאל מקדמים את פתרון שתי המדינות כדי לשמור על דמותה הדמוקרטית והמוסרית של מדינת ישראל מפני מושחתים אלימים כמו ליברמן - לזה קוראים פטריוטיות ואהבת המדינה. כשמגלים כשליברמן נפגש בסתר ובלי לפרט למה עם רודנים למיניהם כמו פוטין ולוקשנקו, כמעט תמיד גם יחד עם אוליגרכים מפוקפקים וכל זה בזמן שהוא שר החוץ של מדינת ישראל וכשמסתבר בדיעבד שליברמן עסוק בקידום ענייניהם הרשמיים בארץ ובחו"ל, למעשים כאלה למשל מתאים יותר השימוש בנגזרות השורש ב.ג.ד".



 

אביגדור ליברמן אמר אתמול על ארגוני השמאל שמבחינתו הם מונעים מ"בצע כסף" ושמדובר "בבוגדים נטו". לטובת כל מי שירק את הקפה ש...

Posted by ‎זהבה גלאון Zehava Galon‎ on Saturday, January 16, 2016


גלאון סיימה וכתבה: "אביגדור ליברמן, במילון ליד הערכים 'בצע כסף' ו'בגידה באינטרס הציבור' מופיעה התמונה שלך. המצאותך כחבר כנסת באופוזיציה היא אבסורד כפול: פעם אחת כי המעשים שלך מכשירים אותך להיות שותף טבעי בממשלת הגזל של נתניהו ובנט ופעם שנייה כי אתה עדיין לא בכלא".



ח"כ ליברמן התייחס לדבריה של ח"כ גלאון ואמר: ״זהבה גלאון היא בהחלט מייצגת ארגוני הבוגדים בכנסת ולכן הזדעקה להגן עליהם בדברי טיפשות והבל״.