היו מגעים לקיום פגישה ביני לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל אנשיו התחמקו מלסכם אותה", כך אמר היום (חמישי) יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בשיחה עם עיתונאים מכלי תקשורת ישראליים. בלשכת נתניהו הגיבו לדברים ואמרו כי הדברים אינם נכונים: "זהו ניסיון של אבו מאזן להתחמק מאחריותו להיעדר מו״מ. גם היום בדאבוס קרא ראש הממשלה לאבו מאזן למו"מ ללא תנאים מוקדמים".

אבו מאזן התייחס לטענות בישראל על ההסתה של ההנהגה הפלסטינית, ואמר: "אני לא מסית, בניגוד לטענות השרים הישראלים. אני קורא להם להראות לי איפה בדיוק הסתתי". בתשובה לשאלת חדשות 2 לגבי מימון הרוצחים ענה: "זה החוק ברשות והתרבות של לדאוג לכל אסיר". אבו מאזן הדגיש כי הוא נגד כל טרור ונגד כל שפיכות דמים, אך הוסיף כי "אסור לשכוח שגל האלימות נובע מהיעדר אופק מדיני והיעדר תהליך שלום".
לדבריו, הנהגת הרשות תומכת במאבק עממי לא אלים בלבד, וקוראים לעם להפגין ללא אלימות. "אני שומע שאתם אומרים שאני מסית נגד ישראל, שאני טרוריסט פוליטי, אך אני מתנגד להסתה וקורא למשא ומתן לשלום", אמר, והאשים  את ישראל שהיא האחראית לאלימות: "כל הארגונים רוצים שההתפרצות הזו תהיה לא אלימה, אבל למרבה הצער האלימות מגיעה מישראל ונורית אש גם כלפי ילדים".

מוקדם יותר היום, התייחס ראש הממשלה להיעדר התהליך המדיני עם הפלסטיני, ואמר כי הוא מעוניין לדבר, אבל אבו מאזן לא: "אנו רוצים מו"מ, הכרה במדינת ישראל, צריך דיון. אנו לא נסוגים מהדיון, זה הממשל הפלסטיני שנמנע משיח אתנו. ניתן לדון על ההתנחלויות - בואו נדבר על זה. אבו מאזן רוצה ללכת מסביב למו"מ, אך כך לא נפתור את הסכסוך".

בתוך כך, ראש הממשלה נפגש היום בדאבוס עם שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, זאת על רקע החלטת האיחוד כי ההסכמים עם ישראל לא יהיו תקפים מעבר לקו הירוק וההחלטה לסמן מוצרים שיוצרו בהתנחלויות. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו ציין בפני שרת החוץ כי יחסו של האיחוד האירופי לישראל מעיד על מוסר כפול, ואילו מוגריני אמרה כי הוא אינו מחרים את ישראל. 

עוד אמר נתניהו למוגריני, כי על האיחוד האירופי לאמץ את המדיניות של המדינות הערביות המתונות ביחס לישראל וכי השיפור ביחסים איתן יוביל לשיפור עם הפלסטינים.