הסערה סביב ביקור תנחומים של חברי הכנסת הערבים אצל משפחות המחבלים נמשכת. ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש הערב (שבת) מהיועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט, לבחון באילו צעדים משפטיים ניתן לנקוט נגד חברי הכנסת. ביום חמישי, לאחר חשיפת הפרשה, אמר נתנניהו  כי "חברי כנסת שהולכים לנחם משפחות של מחבלים רוצחי ישראלים, אינם ראויים לכהן בכנסת ישראל". 



הצעד בא לאחר שראש הממשלה  ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין החליטו בצעד תקדימי להגיש קובלנות אישיות לוועדת האתיקה של הכנסת נגד חברי הכנסת של בל"ד, ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי ובאסל גטאס. 



יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הערב העמוד הפייסבוק שלו לתגובות של ראש הממשלה ושל פוליטיקאים נוספים לביקור וכתב: "פתאום כולם נהיו ישראל ביתנו. פתאום כולם נזכרו שיש בעיה עם הח״כים הערבים. נתניהו ולפיד פונים ליועמ"ש, שרים וח״כים אומרים שאין להם מקום בכנסת ואפילו אילן גילאון ממרצ אומר שהח״כים הערבים איבדו את הצפון. אבל כל אלו, מרה״מ ומטה, כולל השרים והח"כים של הליכוד והבית היהודי, התנגדו והפילו רק לפני מספר שבועות את הצעת החוק שהגשתי לכנסת ושמטרתה היתה לפסול את חנין זועבי וחבריה מלהתמודד לכנסת בבחירות הבאות ולא לאפשר לבג״ץ לשנות את ההחלטה. אז כרגיל, כל האחרים, ובמיוחד נתניהו ושריו שקובעים איזו הצעת חוק תאושר ואיזו לא, יודעים אולי לדבר - אבל רק אצלנו מילה זו מילה ורק אצלנו יש גם מעשים מאחרי המילים. אז - שלא יעבדו עליכם...".