חברת הכנסת קסניה סבטלובה מ"המחנה הציוני" תקפה את החלטת גלי צה"ל למנות את אראל סג"ל כמגיש תוכנית חדשה וקיצור תוכניתו של רזי ברקאי "מה בוער". סבטלובה כתבה בטוויטר: "אני בשוק מ@GLZRadio . אראל סג״ל כמגיש? למה לא בנצי גופשטיין? עוד סיבה מצויינת להמשיך להאזין ל@ReshetBet". לאחר מכן, היא חזרה בה מההשוואה של העיתונאי לגופשטיין, פעיל ימין קיצוני ומייסד "להב"ה" ארגון המתנגד להתבוללות.

היא עוררה סערה בטוויטר ולאחר מכן כתבה: "רגע, סגל לא משגר בגלי ישראל וערוץ 20? מישהו מונע ממנו? אני לא מתחברת לסגנונו ודעותיו הקיצוניות - זכותי המלאה" (הטעות במקור). "זה שאת לא מתחברת לדעתיו זה אחד. אבל זה לא סותר את זכותו לשדר בגלי צהל", כתב אחד המצייצים ולו ענתה חברת הכנסת כי "הוא ישדר ואני לא אאזין, מה הבעיה? יש אנשים שאומרים אותו דבר על רזי - כל אחד והטעם שלו".

"הסגנון של סגל מתלחם וצעקני. דעותיו קיצוניות. והוא מבטא רעיונות פוגעניים ומפלים. היו מועמדים יותר מוצלחים", כתבה חברת הכנסת העומדת בראשות השדולה למען חופש העיתונות וחופש הביטוי. "אהבתי את המתקפה עליי בשם הפוליטיקלי קורקט! אז אחדד את דבריי: זכותו של כל עיתונאי לשדר בכל מקום שהוא, וזכותו של כל מאזין להחליט למה יאזין".
לאחר מכן כתבה חברת הכנסת כי "מפליא ש@amit_segal שפעם אחת לא אמר שלום פתאום מגלה עניין. באשר להשוואה לגופשטיין: מבינה שזה פוגע וחוזרת בי מהשוואה לא מבחירה לא להאזין לסגל".