ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט הערב (חמישי) למנות את נדב ארגמן לתפקיד ראש השב"כ הבא. ארגמן מכהן כיום כסגן ראש השב"כ, הוא בן 55, נשוי ויש לו שלושה ילדים.



ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "לנדב ארגמן ניסיון מבצעי ופיקודי מוכח ועשיר ביותר בשירות הביטחון בכללי. אני סמוך ובטוח כי השב"כ תחת פיקודו ימשיך להתחזק במישור המבצעי והטכנולוגי וימשיך להגן על ביטחון ישראל".



הוא התגייס לצה"ל ליחידה מובחרת בשנת 1978, בשנת 1983 התגייס לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים. בין 2007 - 2003 כיהן ארגמן כראש אגף המבצעים בשב"כ, ולאחר מכן היה 4 שנים נציג השב"כ בארה"ב. לאחר מכן מונה לתפקיד סגן ראש השירות במשך 3 שנים.  

בספטמבר 2014 הושאל לוועדה לאנרגיה אטומית, ובספטמבר 2015 חזר לתפקיד סגן ראש השירות בעקבות בקשתו של ראש השירות יורם כהן, עם מינוי של רוני אלשיך למפכ"ל המשטרה.

לארגמן תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במדעי המדינה ותואר שני נוסף בביטחון ואסטרטגיה מאוניברסיטת חיפה, אותו סיים בהצטיינות יתרה, במסגרת הלימודים במכללה לביטחון לאומי.

ראש שירות הביטחון הכללי יורם כהן בירך על החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את סגן ראש השירות נדב ארגמן, לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי הבא ומסר כי הוא "משוכנע כי ניסיונו העשיר והמגוון של נדב במהלך שנות שירותו בשב"כ בשילוב עם יכולותיו האישיות והמקצועיות, יאפשרו לו להוביל את השירות בהצלחה אל מול אתגרי ההווה והעתיד. מאמין כי מינויו של נדב, מועמד שצמח בשורות הארגון, יאפשר לשירות לממש את ייעודו על הצד הטוב ביותר. מאחל לנדב הצלחה רבה בתפקידו".

גם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, אמר בתגובה להחלטה על מינוי ראש השב"כ החדש כי "בפני שירות הביטחון הכללי ניצבים אתגרים כבדים במאבק בטרור ובהגנה על ביטחונם של אזרחי ישראל, ואין לי ספק שנדב ארגמן יוביל את הארגון בהצלחה בהתמודדות עימם. נדב הוא איש מבצעים רב פעלים ועתיר ניסיון, שביצע בשב"כ תפקידים מרכזיים אשר יסייעו לו כראש הארגון". 

"אנשי השב"כ עושים לילות כימים למען ביטחונה של המדינה, ואזרחי ישראל חבים להם רבות על פועלם הסמוי מן העין. נדב הוא האיש הנכון לקחת את המקל מיורם כהן, ולהנהיג את עובדי השב"כ המסורים ואת הארגון כולו בנחישות ובאחריות במציאות המורכבת", אמר יעלון.