ברשתות החברתיות ובמערכת הפוליטית הופצו אמש (שני) שמועות עקשניות על מו"מ קואליציוני חשאי, המתנהל כביכול בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג על הקמת ממשלת אחדות. לשמועות תרם ציוץ של שר הפנים אריה דרעי, שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "אני מאוד מקווה כי השמועות על תחילתו של מו"מ בין הליכוד לבין המחנה הציוני נכונות. הלוואי שנקום בבוקר ונתבשר על הקמת ממשלת אחדות רחבה לטובת עם ישראל".

הציוץ של דרעי שעורר סערה
הציוץ של דרעי שעורר סערה
 
השמועות הוכחשו, ומהמחנה הציוני נמסר כי "לא היו דברים מעולם". מזכ"ל מפלגת העבודה ח"כ חיליק בר צייץ תגובה בחשבון הטוויטר של דרעי וכתב לו: "כבודו יודע משהו שאנו במחנה הציוני לא יודעים? המו"מ הוא כנראה בין ביבי לבין נתניהו וטוב שכך".  יצוין כי אתמול בתדרוך עם כתבים נשאל שר האוצר משה כחלון על ידי "מעריב אונליין" האם הוא נואש מאפשרות של הגדלת בסיס הקואליציה והשיב: "לא, אני ממשיך במאמצים עם כל המפלגות הציוניות". 
 
במערכת הפוליטית אומרים כי הרקע לשמועות הוא המשבר הקואליציוני המסתמן סביב חוק המקוואות, אותו יזם ח"כ משה גפני מיהדות התורה, ושנועד לבטל החלטת בג"צ לאפשר לנשים רפורמיות וקונסרבטיביות לטבול במקוואות לצורך גיור. החרדים מאיימים במשבר ואילו סיעת "כולנו" מאיימת שלא לתמוך בהצעה שתובא מחר לאישור מליאת הכנסת בקריאה טרומית, אם לא יובטח כי הצעת החוק לא תפגע במעמדם של נשים הטובלות במקווה. גורמים חרדים סבורים כי בסביבתו של נתניהו מפיצים שמועות על הקמת ממשלת אחדות, כדי ללחוץ עליהם להתגמש בחוק המקוואות.