“המותג שלנו לא השתנה במשך שנים", מספר פטרה תיאמן ממשרד החוץ בפינלנד. “נתפסנו כקרים ולא יותר מזה. חשבו עלינו במונחים של קור, אוויר נקי ואיכות חיים, אבל נקשרנו לדברים כיפיים ורכים ורצינו לשנות את תדמיתנו. הבנות שלי בנות 14 ו־17, והאימוג'י זה מה שמדבר אליהן. זו השפה שלהן, והתדמית מתקבעת בגיל צעיר. לא האמנו שלפנינו לא היה אימוג'י לאומי, והיינו בלחץ להיות הראשונים. זה היה תהליך מרתק לבחור את האימוג'י כי איך אפשר לתייג חברה רב־לאומית ולבחור כמה סמלים שייצגו אותה? במאי אנחנו נשחרר אימוג'י לאומי רשמי של קיץ כדי לעודד את האנשים שלא רק קר וחשוך אצלנו".