ח"כ יצחק הרצוג פנה היום (שבת) במכתב לג'רמי קורבין, יו"ר מפלגת הלייבור, שחוקרת טענות על אנטישמיות בתוך המפלגה וכתב לו: "בפעם האחרונה שמישהו שינע יהודים ממקום למקום זה היה ברכבות למחנות ריכוז - קורא לכם למגר את המיעוט האנטישמי ולהגיע לביקור ב'יד ושם' כדי ללמוד את העובדות".

במכתב חריף שנשלח הבוקר להנהגת מפלגת הלייבור הבריטית כותב ח"כ הרצוג ראש האופוזיציה כמה הוא מזועזע מאמירותיהם של  קן ליווינגסטון, ראש עיריית לונדון וחבר הפרלמנט לשעבר מטעם המפלגה, שעומד בראש הוועדה למדיניות חוץ במפלגת הלייבור, שטען שכשהיטלר ניצח בבחירות בגרמניה ב-1932, המדיניות שלו הייתה שהיהודים צריכים לעבור לארץ ישראל. "הוא תמך בציונות לפני שהשתגע והרג שישה מיליון יהודים", הוסיף הפוליטיקאי ולא התנצל על דבריו

הרצוג הביע זעזוע מדבריה של חברת הפרלמנט מטעם המפלגה נאז שאה, שקראה לטרנספר של יהודים מישראל לארצות הברית. בעקבות דבריה הושעתה שאה מכל פעילות בבית המחוקקים הבריטי. ליווינגסטון טען שדבריה של שאה אינם אנטישמיים. בעקבות הדברים של ראש העירייה לשעבר, קראו בכירים במפלגה ליו"ר ג'רמי קורבין להשעותו וכינו את דבריו בושה. זמן קצר לאחר מכן, ליווינגסטון אכן הושעה, ובהודעה הרשמית מטעם הלייבור נטען כי הסיבה היא "הוצאת שם רע למפלגה". 

הרצוג קרא לבכירי המפלגה לבקר ב'יד ושם' לכבוד יום השואה כי "ללמוד עובדות כואבות שאולי נשכחו מהם אבל אנחנו זוכרים מידי יום". הרצוג הוסיף בעמוד הפייסבוק שלו: "אלה אמירות אנטישמית אומללות ובזויות - היטלר לא היה תומך הציונות ובפעם האחרונה שמישהו שינע יהודים ממקום למקום זה היה ברכבות למחנות ריכוז"
הרצוג הבהיר במכתבו כי "רבים במפלגת הלייבור הם ידידים אמיתיים של ישראל ולוחמים באנטישמיות, אבל מספיק מיעוט קולני ודוחה כמו ליווינגסטון ושאה, כדי להמשיך לטפח את שנאת ישראל והאנטישמיות. זו סכנה שצריך לפעול נגדה בכל הכלים החינוכיים, הפוליטיים והמשפטיים. אלה הן הערוגות מהן צומחת תנועת ה- BDS המתועבת ומהן היא ניזונה ואותן צריך לפרק", סיכם.

המכתב ששלח הרצוג לקורבין
המכתב ששלח הרצוג לקורבין