נמשכת הסערה בעקבות פרסום "מסמך הנגבי" שבו יו"ר ועדת החוץ והביטחון לשעבר ח"כ צחי הנגבי מנקה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ממחדל מודיעיני כלשהו הקשור לפרשת גילוי מנהרות התקיפה של החמאס בדרום.
 
אמש פרסם ח"כ הנגבי תגובה תקיפה שבה כתב כי "מביש שלראשונה בתולדות הכנסת גורמים בעלי עניין  מדליפים דבר קיומו של מסמך שהוגדר סודי ביותר ושלא נועד להפצה ברבים". הנגבי אף רמז כי מי שעומד מאחורי ההדלפה הוא ח"כ עופר שלח (יש עתיד), חבר הועדה.
 
בתגובה אמר ח"כ שלח כי "המכתב שכתב צחי הנגבי לא הודלף על ידי. מודבר בטענות שקריות ומופרכות ובכל מקרה מכתב של יו"ר ועדת החוץ והביטחון ליו"ר הכנסת הוא אינו  מסמך מסווג מדיוני ו ועדות המשנה אלה מכתב אישי שלו".
 
לדברי ח"כ שלח "הנגבי, שיותר מכל פוליטיקאי אחר אמור להיזהר שבעתיים באמירת אי אמת מנסה להסיט את הדיון, מהמעילה שלו בתפקידו כיו"ר הוועדה לטובת ניסיון הגנה על ראש הממשלה לטענות שקריות על הדלפה. במקום לעסוק במהות שאליה אין להנגבי תשובות הוא בוחר לעסוק באיך זה הגיע לתקשורת".

בקואליציה אף דרושים שחבר הכנסת שלח יעבור בדיקת פוליגרף. חבר הכנסת יואב קיש (ליכוד) אמר היום: "עננה כבדה רובצת על ראשו של חבר הכנסת עפר שלח - אני קורא לו לבצע בדיקת פוליגרף על מנת להוכיח שלא הדליף חומר סודי ביותר מוועדת החוץ והביטחון".
 
הנגבי אמר אמש למעריב אונליין: "הודעתי לחברי ועדת המשנה שיש כזה מסמך אצל יו"ר הכנסת והם מוזמנים לעיין בו. היחיד שהגיע היה ח"כ עפר שלח ואחרי שעה קיבלנו פנייה מהתקשורת. מביש שלראשונה בתולדות הכנסת גורמים בעלי עניין מדליפים דבר קיומו של מסמך שהוגדר סודי ביותר ושלא נועד להפצה ברבים. לא מדובר בדוח של הוועדה אלא במסמך מפורט שנכתב על ידי, וששוגר לידיעת יושב ראש הכנסת. המסמך מוכיח כי בכירי הדרג המדיני והצבאי נערכו היטב לאיום המנהרות מרצועת עזה. עיקר תוכנו מתבסס על תמלילי ישיבות הוועדה, בהן נמסרו סקירות ודיווחים לחברי ועדת המשנה למודיעין ולשירותים חשאיים".