מפלגה בראשות שני פורשי הליכוד הבולטים, שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון ושר הפנים לשעבר גדעון סער, יחד עם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, תזכה באותה כמות מנדטים כמו הליכוד, זאת לפי סקר חדש שבוצע בלעדית ל"ג'רוזלם פוסט" ופורסם היום (חמישי). לפי הסקר, מפלגה שכזו תזכה ב-22 מנדטים, כשכמות זהה תלך לליכוד בהובלת בנימין נתניהו.
בבחירות האחרונות הסקרים הראו כי מצביעים שהגדירו את התחום הביטחוני בראש סדר העדיפויות שלהם נטו להצביע לליכוד בפער משמעותי, כשמצביעים ששמו בראש סדר העדיפויות שלהם תחומים אחרים בחרו במפלגות אחרות. הסקר מצא כי מפלגה בראשות יעלון, סער ואשכנזי יכולה למשוך מהליכוד מצביעים רבים שמציבים את הביטחון בראש סער עדיפויותיהם.
על פי הסקר, במצב זה הרשימה המשותפת תזכה ב-13 מנדטים, יש עתיד ב-12, המחנה הציוני ב-10, הבית היהודי ב-10, יהדות התורה ב-8, ישראל ביתנו ב-7, ש"ס ב-6 ו"כולנו" ומרצ ב-5. 

המפלגה החדשה תזכה בקולות מהליכוד, המחנה הציוני, יש עתיד וכולנו. אפילו מרצ תאבד מושב אחד. כשנשאלו איך היו מצביעים כשמפת המפלגות נשארת כמו היום, ללא שינוי – התוצאה המתקבלת היא 27 מנדטים לליכוד, 19 ליש עתיד, 15 למחנה הציוני, 13 לרשימה המשותפת, 11 לבית היהודי, 8 לישראל ביתנו כמו גם ליהדות התורה, 7 לכולנו ולש"ס ו-6 למרצ. 
הסקר מצא כי גוש הימין גדל מ-66 מנדטים ל-67. "יש עתיד" ממשיכה לגדול על חשבון המחנה הציוני ו"כולנו", שתי מפלגות שירדו בסקרים בחודשים האחרונים.