בכנסת גוברות השמועות על כוונת שר האוצר, משה כחלון, להעביר את שר הבינוי והשיכון יואב גלנט מתפקידו ולמנות במקומו ח"כ אחר ממפלגת כולנו. בהקשר זה מוזכר ח"כ אלי כהן, אך גורמים בכנסת טוענים כי השר כחלון בוחן את האפשרות למנות לתפקיד אדם מקצועי מחוץ למערכת הפוליטית, כששמו של הח"כ לשעבר אביגדור יצחקי, עלה על הפרק, אך מינוי זה כנראה לא ייצא אל הפועל. 



סגן שר הבינוי והשיכון, חבר הכנסת ז'קי לוי הגיב לגל השמועות בנוגע לשר הממונה על משרדו: "זו זכות גדולה לעבוד עם השר גלנט. ביחד אנו עושים דברים גדולים בנושא הדיור הציבורי אותו שמנו בראש סדר העדיפויות של המשרד. יחד אנו מובילים תכניות רבות ומרשימות דוגמת פרויקט שיקום שכונות ושהשבנו לחיים אחרי ארבעים שנה של דממה". חבר הכנסת לוי הוסיף: "השר, בדרכו ובאישיותו קבע נורמה חדשה בהתנהלות בין שר לסגנו ודאג להבהיר מעל כל במה כ שיתוף פעולה וחלוקת תפקידים בינינו זו פעולה שתכפיל את הכוח של המשרד ולא תפגע בו. אמירתי שבמשרד ישנו שר בינוי ושר שיכון מסבירה היטב מי האיש הנפלא והחברתי אשר עומד בראש המשרד. אני סמוך ובטוח כי נמשיך לפעול יחד ולהוציא לפועל את כלל התכניות אותן בנינו"



היום (שלישי) במהלך דיון של ועדת הכלכלה בנושא הדיור הציבורי, הפנתה חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס שאלה ישירה לשר גלנט ושאלה אותו האם השמועות נכונות. "שמעתי את השמועות. את השאלה הזאת תפני לאלה שמקבלים את ההחלטות, לא אלי", אמר גלנט.



חברי הכנסת דב חנין, אורלי לוי אבקסיס ומיכל בירן הביעו במהלך הדיון חשש כי גלנט יוחלף על רקע התנגדותו להפרטת חברת עמידר ומכירת הדירות במאגר הדיור הציבורי: "אנחנו עוקבים בדאגה אחר השמועות על חילופי שרים. המהלך הזה שם בסכנה את הכיוון של הדאגה לדיור הציבורי", אמר ח"כ חנין העומד בראש שדולת הדיור הציבורי בכנסת.

"עשרות אלפים ממתינים בתור הארוך לדיור הציבורי. מספר הדירות בדיור הציבורי מצטמצם ונמצא הרבה מתחת לקו האדום של המינימום שקבעה הוועדה למלחמה בעוני של 110 אלף דירות. כיום יש פחות מ-60 אלף. ראינו שינוי מגמה  במשרד השיכון, נקנו דירות, לא הרבה, אבל הרבה יותר מבעבר. חייבים משהו הרבה יותר גדול, אם רוצים באמת לשנות את הכיוון". על פי גורמים בכנסת אם אכן יועבר השר גלנט מתפקידו הוא צפוי  לקבל את תיק הכלכלה.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: בניגוד לפרסומים בתקשורת, ראש הממשלה ושר האוצר לא סיכמו על כל שינוי בתיקים בהם מחזיקה מפלגת כולנו. בניגוד למה שמנסים לצייר גורמים אינטרסנטיים, שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט,  עובדים בשיתוף פעולה מלא ומצויים ביחסי עבודה מצויינים. את פירות שיתוף הפעולה בין השניים ניתן לראות בתוצאותיה של תכנית "מחיר למשתכן" ותכניות נוספות אותם מובילים השניים יחד. שינויים באיוש התיקים אותם מחזיקה מפלגת כולנו תעשה רק בהסכמה מלאה בין שר האוצר משה כחלון לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט".